Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej.. antingen har jag helt hjärnsläpp :cool: eller så vet ja inte vad det är med mig.. Jag är ganska grön inom utställningar men tyckte...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Har ni andra husdjur tillsammans med hunden eller har erfarenheter av det? Hur fungerar de med djuren, och hur har ni tränat dem att...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 461
Senast: Grålly
·
G
Övr. Hund Nu får det vara nog med konstigheter kring vovvens hälsa! Hittade precis en massa röda prickar/bulor bakom öronen, ser ut nästan som...
Svar
1
· Visningar
3 091
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Hejsan! Ja nu är det inte lång tid kvar!:) Vilka ska dit? och vad har du för hund? Jag ska på min första officiella så jag är...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Casper
·
Övr. Hund Jag och min hund semstrar hos mina föräldrar. De hade gjort kotletter garnerade med päron och ädelost. När jag kom ner i köket nyss så...
Svar
17
· Visningar
1 751
Senast: maisan
·
H
Övr. Hund Vår blandistik fick i slutet av förra veckan helt plötsligt en knöl på utsidan av skenbenet på höger bak. Den är stor som en liten...
Svar
4
· Visningar
5 841
Senast: hannibal
·
Övr. Hund ..... till min morbror Kalle och hans sambo Inger som om 2 minuter kommer troligen att avliva sin ena tibbetjej på 13 år. Hon har...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: R8n
·
Övr. Hund Så var det då dax igen. Årets stora begivenhet:smirk: hallands största hundutställning. Hur många av er är det som ska dit i helgen...
Svar
12
· Visningar
1 172
Senast: ancan
·
K
Övr. Hund har varit och hämtat hem en valp idag som är bedorande :love: nu va de 6 år sedan ja hade valp senast å vill friska upp mitt mi8nne...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: nyponros
·
H
Övr. Hund Vår vovve är nu drygt fyra år gammal och har blivit vaccinerad varje år tills han var tre. I år har vi inte fått någon kallelse av...
2
Svar
26
· Visningar
3 349
Senast: Egonson
·
E
Övr. Hund Var i Tvååker på Nationell utställning i dag. Alltså, mycket fin utställningsplats och massor av bra trevliga människor och vackra...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Nu är klockan 0500 ska strax ge mig i väg för och göra debut i IPOIII. Vi är extremt dåligt förbereda , tränat så dåligt i 3 veckors...
2
Svar
21
· Visningar
1 547
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har sett många filmer här på buke men ingen om hundar. Så jag knåppa ihop en liten film om min Ozzy här om kvällen. Min första film jag...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: unki
·
H
Övr. Hund Usch... jag är så himla arg... Vi har under flera år haft hunden "inlåst" i köket med hjälp an kompostgaller när vi är hemifrån, detta...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: Flinisen
·
M
Övr. Hund Skulle vara jätteglad för en jämförelse mellan dessa raser. Utséendet har man ju koll på, men andra saker; psyke, följsamhet, rädslor...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: mallan
·
Övr. Hund Jag har gjort en film till min fina hund! Inte proffsig alls men jag tycker den är fin på nåt sätt. :love...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: unki
·
S
Övr. Hund Nån som har provat att göra eget fästingmedel? Jag och mamma har provat att koka timjan och sen spruta det på hundarna och tro det eller...
Svar
2
· Visningar
1 682
Senast: Sannis
·
H
Övr. Hund Ska ev lämna ut en hund på foder imorgon och försöker få ihop ett kontrakt. Kom med förslag vad jag bör ha med.
Svar
3
· Visningar
2 506
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Vilka ska dit? Själv ställer jag imorgon. Kommer att finnas vid ring 1 från 10 på morgonen och framåt med min lilla dvärgpinscher...
2
Svar
25
· Visningar
1 527
Senast: concierge
·
G
Övr. Hund Har nån en Labrador Retriever? Vi har en leverbrun tik f.2000 och hon är världens snällaste! Eller överhuvudtaget hudana hundar har ni...
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp