Hjälp mig.....är han sjuk?

Sv: Hjälp mig.....är han sjuk?

det beror ju på hur pass aktiv han är och vad du gör med honom. Jag är inte så insall i Royal Canin men gå in på deras hemsida och läs lite om de olika sorterna. Du kan ju även fråna i djurbutiken vilket foder som kanske passar honom bäst :)
 
Sv: Hjälp mig.....är han sjuk?

Din hunds päls låter lite som vissa rottis-pälsar när de är i fällning och ja, de kan hålla på i en månad. Gamla hanen blir fet och grå i pälsen när han fäller och det kan han ägna sig åt i en månad plus/minus någon vecka.

Är det dessutom en valp kan det vara valp-pälsen som faller och det kan ta lite tid.
 

Liknande trådar

Katthälsa För ett par månaders gick katten bort. Hon var utekatt och råttjägare. Plötsligt blev hon slö en kväll. Blinkhinnan täckte en del av...
Svar
2
· Visningar
3 520
Senast: Liten
·
J
Foder & Strö Hej Jag har köpt en fölunge (sto storhäst) på 6 månader. Jag har haft henne hemma i tre veckor. Har påbörjat vaccinering (stelkramp +...
Svar
11
· Visningar
1 593
Senast: ameo
·
Hundhälsa Min tik har haft dålig andedräkt i 3 år (hon är 5,5 år). Jag har skött hennes tänder med tandstensskrapning, plaque-off, borstning och...
Svar
14
· Visningar
7 527
Senast: Annika_L
·
Övr. Hund Inte så vetenskapligt kanske, men nog så kul :P Man får väl ta det med en nypa salt! VÄDUREN 21 mars-20 april = impulsiv...
2
Svar
34
· Visningar
2 985
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp