Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Ja, det var ett bra tag sedan jag skrev om hur det går med Jesper. Tänkte att det kanske var dax nu. Ja, någon bra arbetshund är han...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Rottweiler tik född 20060510 http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/f6ccre2 Den lilla hunden är en valp på 10 v...
2
Svar
24
· Visningar
1 869
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vi har besök i veckan utav en kompis och hennes söta goldenflicka. Redan första dagen var Jason förälskad i henne :love...
Svar
14
· Visningar
936
Senast: linafina
·
Övr. Hund När kan man vänja sin hund vid vuxenfoder, hur gammla brukar dom vara då? Hur länge äter de valp foder? Vet att de säkert är olika, men...
Svar
7
· Visningar
2 637
Senast: Annielee
·
Övr. Hund Min mamma är jätteorolig att hunden ska ta ett jätteskutt från balkongen! Vi bor på 2a våningen och han älskar att sitta ute på "soffan"...
Svar
11
· Visningar
2 025
Senast: nemi_baby
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: ÅDI
·
Övr. Hund Min Jr tik löpte senast i november och har inte kommit i löp än. Enligt tidigare ägaren så har hon alltid löpt två ggr/år. Kan jag ha...
Svar
13
· Visningar
7 263
Senast: Ramona
·
Övr. Hund upptäckte idag att hunden hade nån sorts knutor en bit ner på halsen på höger sida av munnen, alltså inte så långt ner på halsen. det...
Svar
14
· Visningar
3 685
Senast: Kia
·
Övr. Hund Vilka ska dit?? Jag ska ställa ut Nikita: Vi är i ring 17 och startar som 16:e i ringen. Kanske kan man ha en Buke-träff?
Svar
14
· Visningar
830
Senast: Novelette
·
A
Övr. Hund Jag var med om en situation förut som jag känner att jag nog inte löste på bästa sätt och undrar hur ni hade reagerat? Jag var ute...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: Annapanna
·
Övr. Hund Jag alltid älskat hundar, men har inte kunnat skaffa någon nu när jag fortfarande bor med familjen, pga att lillebror är allergisk. När...
Svar
12
· Visningar
13 960
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Ni med två eller fler hundar; Vad tycker ni att den stora skillnaden blev jämfört med en hund? Hur gammal var eran första hund när...
Svar
16
· Visningar
1 400
L
Övr. Hund Är det nån som har en wahtel? Hur är eran hund? Min är hyperaktiv! Han vill jaga så fort han är lös, vilket han sällan är... Han är en...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Snurrfian
·
F
Övr. Hund Behöver hjälp av någon kunnig vad det gäller "Rottis". Jag undrar om det påverkar min hund utställningsmässigt att min rottis tik har...
Svar
6
· Visningar
1 234
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund I förrgår fick min hund ett krampanfall! Det såg ut som epilepsi fast mycket mycket värre! Vi satt å tittade på tv och som vanligt låg...
Svar
16
· Visningar
1 171
Senast: syrran
·
K
Övr. Hund Köpte en sådan idag, en lätt och smidig i nylon. Tänkte att den kan vara användbar under längre utflykter/promenader, så kan hunden...
2
Svar
20
· Visningar
5 122
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Min lillasyster skulle hoppa lite med våran hund idag och då passade jag på att ta lite kort med våran nya kamera. Jag tycker att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 475
Senast: Ickiz
·
Övr. Hund Har en basset hound-tik som har fått 3 valpar för 5 veckor sen, och de är urgulliga! Fick ta bort våran bassethane för några månader...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Jag har en väldigt glad Samojed ska ni veta, kolla bara in denna bilden, den gjorde i alla fall att ja fick mig ett gott skratt, för...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Hej! Någon som vet något bra ställe man i sista sekund kan vända sig till om man vill ta med sin vovve på semestern? Södra sverige...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: zillax89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp