Sv: Jösses!

Jag var nog så insnöad på löss för att det var det förra gången dom kliade sig så intensivt.
Men vet kunde inte säja säkert om det var skabb heller, medlet vi fick tog massor av kryp. Huvudsaken att det hjälpte i alla fall.
 
Sv: Jösses!

Hmm, jag vet inte om jag tycker så många av de där raserna var så små, speciellt inte om det var vavva som skulle få bli pappa!
Chow-chow?? Vad tänker folk med? Inte för att jag tycker det rätt rätt att avla med någon annan ras så att det blir blandras men det känns som att en del av de där raserna var lite väl häftigt.
 
Sv: Jösses!

Låter mest som ett dåligt skämt alltihop :crazy: . Undrar om de menar allvar eller om det är någon form av practical joke?
 
Sv: Jösses!

Tyvärr är det på allvar, men jag vet nu att annonsören är en femtonåring. :crazy: Men jag tycker nog att även en femtonåring borde ha bättre vett.
 
Sv: Jösses!

Fast jag tror nog att din golden kan vara för stor. De ville ju ha relativt små raser, som basset hound (ca 25kg) :idea: :crazy:

Jag har sagt det förr och jag säjer det igen. Jösses!

Åhh attans också...jag som tyckte det vore en härlig kombination :rofl:
 
Sv: Jösses!

Hittade den här annonsen på en populär annonssida:

Blandras hane till förfogande för avel
hans namn är rockey och är 2 år
och en blandras hund
(75% rottweiler& 25% pyrenee.
han söker en tik för avel.
han är en lugn och stilig pojke ,ni kan även mejla
ni kan ringa för mer info
obs är ej till salu!


Det verkar väl vettigt:confused: :crazy:/C
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
7 043
C
Övr. Hund Hej! Jag har tre hundar, alla blandraser. En hanhund på cirka fyra år, hans barn som båda är cirka 9-10 månader(de har olika mammor...
Svar
14
· Visningar
2 729
Senast: Caen
·
Övr. Hund Här kommer en lista från ett försäkringsbolag. De som har avdrag, är de friskaste raserna, de som har tillägg, är de mindre friska...
2
Svar
26
· Visningar
5 211
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp