Hund i sängen

Sv: Hund i sängen

Vad tycker ni om att ha hunden sovandes i sängen. Själv tycker jag att det är rätt mysigt att dela med sig ibland, men inte alltid:p

Hur brukar ni göra då och vad har ni för åsikter?

Jag har min schnauzer i sängen:angel: han är så liten så det är ju ok men sen har jag även en leonberger men han får inte ligga i sängen(då får vi inte plats själva)
 
Sv: Hund i sängen

........................
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hund i sängen

Våran lilla kille sover oftast i sängen vilket han tycker är underbart! :love:

9b43e7cee203b7c6a38a1842adb88aef_469_640.jpg
 
Sv: Hund i sängen

Nej tack! Jag vill gärna få plats själv :D Har en 90 säng och 2 Leonberger, liiiiiiiite trångt i så fall :angel: Men annars så hade jag inte haft något emot det :)
 
Sv: Hund i sängen

Min hund är alltid i soffan i allafall men när hon är själv hemma så ligger hon mest i sängen men hon brukar ibland hoppa upp i sängen på nätterna också.
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
12 353
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
519
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp