Hund i sängen

Sv: Hund i sängen

Vad tycker ni om att ha hunden sovandes i sängen. Själv tycker jag att det är rätt mysigt att dela med sig ibland, men inte alltid:p

Hur brukar ni göra då och vad har ni för åsikter?

Jag har min schnauzer i sängen:angel: han är så liten så det är ju ok men sen har jag även en leonberger men han får inte ligga i sängen(då får vi inte plats själva)

........................

Senast ändrad av en moderator:

Våran lilla kille sover oftast i sängen vilket han tycker är underbart! :love:

9b43e7cee203b7c6a38a1842adb88aef_469_640.jpg

Nej tack! Jag vill gärna få plats själv :D Har en 90 säng och 2 Leonberger, liiiiiiiite trångt i så fall :angel: Men annars så hade jag inte haft något emot det :)

Min hund är alltid i soffan i allafall men när hon är själv hemma så ligger hon mest i sängen men hon brukar ibland hoppa upp i sängen på nätterna också.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 930
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
383
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 499
Senast: monster1
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka