Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår blandras kille är nu fyra månader gammal. Jag tycker han är mager,,,eller rättare sagt,,han är mager. Han är avmaskad 3 gånger...
Svar
11
· Visningar
7 135
Senast: madeleine71
·
A
Övr. Hund Jag har en 3 årinng Amris hane som är avgresiv mot andra hundar... Är det nån annan som har en Amrikansk Cockerspaniel ;) :) :D :bump:
Svar
2
· Visningar
962
Senast: _camill_a
·
E
Övr. Hund Hej! Jag tänker nämna så lite personlig info som möjligt, då jag vill vara så anonym jag kan. Jag misstänker att min hund har...
Svar
2
· Visningar
3 494
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Ja, vad har ni för förslag på små knä hundar som inte är så oerhört jobbig som t.ex. pomeranians kan vara? jag förstår att det är en...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund From juli så är ju alla trådar borta.....Nån som vet varför??
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Ceta
·
F
Övr. Hund Nu har vi fått hem vår husky=) Han är hellt underbar och den vackrast hunden i världen. Nu är det så oxå att vi ska försöka få den...
2
Svar
20
· Visningar
2 196
Senast: Rotterö
·
J
Övr. Hund Någon som tycker att det vore intressant att träffas med våra hundar på en picknick eller något? Jag tror att det skulle vara jätte...
2
Svar
38
· Visningar
2 440
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Vill veta allt om rasen!! Är det en enmans- eller familjehund? Har tittat på olika hemsidor och så men jag vill veta vad ni tycker...
Svar
18
· Visningar
3 730
Senast: WBPeppar
·
Övr. Hund Är det så vanligt med HD på dom som det verkar? Tycker jag ser haltande "nallebjörnar" överallt.
Svar
9
· Visningar
1 767
Senast: Raven
·
Övr. Hund I morgon ska vi iväg och hälsa på vår nya valp. 6v gammal så vi ska bara hälsa på dem och förhoppningsvis få en uppfattning om hur hon...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Jag står här nu, i valet och kvalet att ringa på en omplaceringsannons av två unga bordercorsningar...syskon som tydligen hittats i en...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: Migo
·
Övr. Hund Nån som är intresserad? Man kanske kunde ta en picknik eller nåt och låta hundarna leka eller så. Skriv ditt namn nedan om du...
2
Svar
36
· Visningar
1 831
Senast: PIRU
·
Övr. Hund japp, eftersom hon heter Vera Wang Princess på stamtavlan kommer hon kallas för Vera. Var och hälsade på idag, full rulle på de 6...
Svar
9
· Visningar
824
Senast: Mammadutt
·
K
Övr. Hund för försäkring? vad har ni för något att rekomendera? billigaste bästa alternativet..
2
Svar
32
· Visningar
2 011
Senast: luspudel
·
H
Övr. Hund Som inte kan hålla koll på sina egna hundar :devil: :cry: Min lilla tik , ( västgötaspets ) pappa hade kommit ut från huset och gick på...
Svar
8
· Visningar
840
S
Övr. Hund Ville bara kolla om det är några fler Bukefalister än jag och simba_112 som har en Vit Herdehund? Vi har haft Bailey i drygt en månad...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Sentenced
·
Övr. Hund Hej! Jag har hört ngt om detta. Finns det? Hur funkar det? Någon som testat? Berätta det ni vet! Mvh Michaela
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: falukorw
·
P
Övr. Hund Funderar på att skaffa en Cavalier King Charles Spaniel men har lite funderingar om var dom har för temperament. Jag skulle i så fall ta...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: prunella
·
Övr. Hund Igår var jag och hämtade min rottistik Maja, 5 årig tjusig dam som är hur trevlig som helst:) Vi har bara tagit det lugnt, gått...
Svar
13
· Visningar
1 034
Senast: Bebben
·
R
Övr. Hund Vi funderar på att köpa en valp till våren och har tittat på raser väldigt länge nu, vi alla har fastnat lite för Cocker spaniel, men...
Svar
3
· Visningar
1 870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp