Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Byta från lonestar valpfoder till ????? Hon äter dåligt. Har ätit 3 gånger per dag. kenneln säger att jag skall minska till 2 gånger...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Efter en hel månads väntan har protokollet för viltspårprovet kommit :banana: Så nu fick man ju äntligen se bedömningen av hunden :)
Svar
18
· Visningar
922
Senast: Tie
·
Övr. Hund Idag var jag och sambon och la handpenning på en valp, och imorrn kommer hon! Får jag presentera Vanilla Sky "Nilla" :love:
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Cezzan
·
S
Övr. Hund Ja.. hur lär ni era hundar att gå fot ? :confused: sedan att stanna och komma då man ropar ? :confused: när började ni gå kurser...
Svar
14
· Visningar
985
Senast: skogsbo
·
Övr. Hund :mad: Han skäller hela jäkla dagarna! Från morogn till kväll (eller skäller, han kan f*n inte skälla låter mer som en säl:crazy: )...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Mirre
·
C
Övr. Hund Blir sååå trött på min tax flicka! För några dagar sen var hon bara borta, letade o letade, gick omkring o skrek mig hes precis när jag...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Catitzzi
·
Övr. Hund Jag startade en tråd om hunden jag är extramatte åt för ett tag sedan, men kan för allt i världen inte hitta den. Nåväl. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 765
Senast: FjantaZ
·
Övr. Hund Och precis som tidigare tikar, så kommer löpet ca 2 månader för tidigt :mad: Parning blir det, men min omsorgsfulla planering som är...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: syrran
·
Övr. Hund http://www.pitea-tidningen.se/telegram.aspx?artid=16906&type=ttin :(
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Ja Hej.! Jag har ganska nyligen skaffat mig en hanhund. han har ett litet sår på sin örsnibb som inte riktigt vill läka. jag har ingen...
Svar
9
· Visningar
2 388
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Fick följande kritik igår: 8 månaders tikvalp med femenint välskuret huvud och mörka ögon. Härlig hals och rygg. Välvinklad fram &...
2
Svar
21
· Visningar
1 536
Senast: Brandgul
·
M
Övr. Hund Jag är helt kär i en liten busloppa :love: Hämtade hem min lilla greyhoundtik idag och himmel vilka tempoväxlingar..från att ena stunden...
Svar
1
· Visningar
720
Övr. Hund Min 9-åriga älskling har fått artros i sina armbågar och haltar till och från på vänster fram :cry: Har fått Metacam och Seraquin (ett...
Svar
3
· Visningar
979
Övr. Hund Har väl inte haft några större könsdriftsproblem med min gamla hanhund, men min nuvarande hund (omplacering) är kastrerad och jag måste...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 290
Senast: Sol
·
T
Övr. Hund Vi har en gudomlig schäferflicka (tant) hemma.:love: Hon är 11år (eller ja fyller 11 på söndag) frisk och kry men börjar bli lite...
Svar
1
· Visningar
2 005
Senast: trip
·
Övr. Hund Vart har ni era hundar försäkrade förnågonstans? Vi blev lite ledsna när vi fick avslag från Folksam pga att hon är 25% pitbull. Nu...
2
Svar
22
· Visningar
3 064
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Serien som går på TV4+, någon som sett den? Vad tycker ni om den? Vill minnas att det var rätt heta diskussioner om hundprogrammet som...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min hund är en liten fryslort och måste nog ha täcke i vinter.Vart kan man köpa snygga och praktiska sådan?Helst på nätet.
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: HeRomer
·
Övr. Hund Men jag har handlat åt mina hundar ett stycke chipavläsare och det känns så :devil: skönt att inte behöva låna av andra, när man ska...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Gnist
·
Övr. Hund När jag sitter som tidsfördriv och läser lite hundannonser. Massor av vuxna hundar omplaceras. Oftast är det väl mest för hundens...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Websters girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka