Herregud, vad jag blir trött på folk!

Sv: Herregud, vad jag blir trött på folk!

Vet precis hur det känns. Har dock ingen valp längre utan en fullvuxen collie hanne.. Han är ju en "Lassie:angel: " så alla vill såklaaart klappa och gosa med honom:crazy:

Inte gör det saken bättre att det finns 3 collies på gården som alla får klappa och gosa med i princip hur mycket de vill, har tur att jag har en sådan snäll hund som jag har:crazy:

Värsta jag dock har varit med om var när jag och vovven var utanför affären, satt och åt glass. Plötsligt kommer två tjejer fram och börjar fotografera och gosa med hunden utan att säga ett ord, jag blev så förvånad att jag det tog ett bra tag innan jag hann reagera och säga åt dem.. Jag menar, hur oförskämd får man bli?:confused:
 
Sv: Herregud, vad jag blir trött på folk!

Så är min också! Och bara för att han tittar på folk, så tar de det som ett tecken att det är grönt att komma fram..
Känns som att man ska behöva bli en riktig surkärring så att ingen vågar gå fram.. Men det är ju inte kul det heller..! :crazy:

Lustigt också att grannarna plötsligt är väldigt tjenis, de som man knappt pratat med förut..!
 
Sv: Herregud, vad jag blir trött på folk!

Känner igen det där. Jag har blivit överfallen när jag varit ute med alla hundarna, 5 sennen varav 2 berner valpar:mad: Har tillräckligt med att hålla reda på alla koppel och barnvakt utan någon främmande ska fram och hälsa på valparna och får flocken att snurra runt av glädje.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 656
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 677
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 016
Senast: soom
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 604
Senast: ISABEL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp