Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund själv så ställer jag ut dem, går lydnads kurser, lär dem tix, agillity,promenader, cycklar. å gosar hur aktiverar ni era vovvar ...
2
Svar
24
· Visningar
1 792
Senast: Minta
·
Övr. Hund Alldeles nyss faktiskt!! 42 poäng och HP, andra raka med de fina poängen. Började dåligt i öppenklass uppe i Dalarna där vi först...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har planer på att skaffa hund till nästa sommar eventuellt, men känner mig helt vilsen i denna djungel av hundraser - det finns ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 931
Senast: Helben
·
Övr. Hund Är det någon som vet var jag kan finna forskning och artiklar om problemen och sjukdomar hos engelsk bulldog? :) Jag letar efter...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Zenith
·
Övr. Hund Ibland känner jag bara för att ge upp.. Jag orkar snart inte mer. Jag har kämpat med denna hund så jävla mycket och ändå skiter sig...
2
Svar
22
· Visningar
1 815
Senast: Nona
·
Övr. Hund Min hund Lassie som är en blandning mellan border collie/collie 9 år fick någon gång i början av Juli en anledning till att börja klia...
Svar
4
· Visningar
1 021
K
Övr. Hund Töt vovve: Coolaste hunden någonsin :rofl:
Svar
13
· Visningar
960
Senast: pippi27
·
A
Övr. Hund Där min deltidshäst står har grannen en liten papillon, eller hade. Grannen över dessa grannar har två rottweiler, en tik och en hane...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag funderar på att köpa hund men vet inte säkert om jag är helt redo. Så nu vill jag att alla ni hundägare räknar upp alla nackdelar...
2
Svar
20
· Visningar
10 815
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund finns det några regler för det? valpen,en beagle,är ca 3-4 månader gammal o lämnas ensam ihundgårdnemer än 1 timme i taget...
Svar
7
· Visningar
1 778
Senast: Bebben
·
Övr. Hund mina svärföräldrar förlorade sin shäfer nu för ca 14 dagar sen,och eftersom svärmor måste komma ut och röra på sig pga hennes sjukdom...
Svar
10
· Visningar
1 574
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Vad tror ni, ser det ok ut? Rumpan har en tendens att åka ut lite när hon sätter sig, men vi jobbar på det. Sen borde jag bli bättre på...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Javan
·
Övr. Hund Jag har ett problem med min hund(ja, ett som jag funderar mkt på nu). Men jag vet inte om det är värt att jobba med eller inte, finns ju...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Annastazia
·
B
Övr. Hund Eller rättare sagt det som är över efter putsningen av det. Men fint är det, och mkt rött kvar. :d Hur ger ni sånt till era hundar...
Svar
5
· Visningar
1 947
Senast: Bonetta
·
Övr. Hund Ska trimmas och göras fin idag inför hennes lilla utställningspremiär på lördag :D Tänkte visa före/efterbilder Detta är då före...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Gnist
·
Övr. Hund och hur gamla är dem ?:) Våran lilla är bara 12 v men kan sitt, loss och stanna kvar klockrent:) Ligg sitter rätt så bra, samma med...
2
Svar
21
· Visningar
1 549
Senast: Rea
·
Övr. Hund Vi ska ev ta över en Boxertik (7 år) Hur fungerar era Boxrar som "stallvovvar"? Jag har haft Dalmatiner förr och det var ju en perfekt...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: nermal
·
Övr. Hund Jag hade en tråd förut om detta men tror den har försvunnit. Min 5 månaders valp har fällt jättemycket nu i en månad ungefär. Det är...
2
Svar
21
· Visningar
1 575
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund I går promenerade jag hem från stallet och gick i mina egna tankar då jag fick syn på en stor långhårig schäfer i ögonvrån som kom i...
Svar
9
· Visningar
1 223
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Vad har ni för hund/hundar? Själv har vi en svart schäfer som heter Chivas och en trefärgad bordercollie som heter Ozzy.
2
Svar
34
· Visningar
2 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp