Nu Har Jag Bestämmt Mej!

Sv: Nu Har Jag Bestämmt Mej!

Vi hade en förut:)
Ska försöka hitta en bild men det krånglar så :devil: mycket:mad:
Nallo

Nuvarande hund-blandis långhårig schäfer- berner sennerBamse
 
Sv: Nu Har Jag Bestämmt Mej!

jätte fina hundar :D
Jag måste verkligen säga att jag är nu i valet och kvalet när det gäller att köpa ny hund..
Har så många raser som jag vill ha.. vet inte riktigt vilka som passar mig bäst..men långhårig schäfer, vit o svart schäfer står högt på listan iaf :)
Kan nog inte göra flera sånna här trådar om att jag har bestämt mig :p
Men jag är ganska säker på att det kommer att bli en russell :banana:
Eftersom jag har två halvstora hundar, så vill jag ha en liten mindre hund, men som ändå går att jobba hårt med :p
Men tack för all information som jag har fått av alla!! :love:
Ni är verkligen underbara här på bukefalos! :D vad det än är man behöver hjälp med så hjälper ni en!
Hur kan man vara så underbara mot folk på internet? :eek:
Jag är iaf tacksamma :D
Massor av kramar på er allihopa ;)
 
Sv: Nu Har Jag Bestämmt Mej!

Har jag sagt att det är något fel med det? Jag har själv en sån hund som många kallar räka. Han är hur underbar som helst. För mig är han ingen räka utan en schäferhund helt enkelt.

Även om man älskar sin hund, så måste man kunna se på dem med kritiska ögon.
Jga älskar min hund - men nåt jättebra exemplar är han inte.
Extriört har han en del att önska - även om jag är djävligt nöjd med att han inte är så grov som utställningsfettona
Mentalt så hade det varit önskvärt med lite mer "djävla amanna" ( hade fördragit +1 på skäpra och på försvar - ananrs är jag mer än nöjd)
Men där är det lite självförvållat från min sida
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 698
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 189
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
979
Senast: Niyama
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp