C
Catitzzi
Blir sååå trött på min tax flicka! För några dagar sen var hon bara borta, letade o letade, gick omkring o skrek mig hes precis när jag var gråt färdig
så hörde jag henne skälla o leva om under grannens lada. Det lät nästan som om hon var under marken, fick panik när jag insåg att hon hade sitt halsband på sig = som gjort för att fastna i något. Ropade på henne men fick ingen respons annat än att hon fortsatte morra o skälla på vad det nu va hon jagat fatt på där under. Till slut kröp jag in under ladan, beväpnad med en sopborste,(vem vet vad som bor där under?) fy 17 säger jag bara va ÄCKLIGT det va där. men vad gör man inte för sin älskling?! Ladan lutar lite så man kan bara krypa på ena sidan (om man inte är tax dvs). Annars hade jag krupit fram till henne o släpat ut henne. Ropade o ropade, men tror ni att hon kom fram, ICKE! Tillslut gav jag upp o satte mig på vakt utanför så att jag skulle kunna haffa henne när hon kom ut. I två timmar satt jag där o växlade mellan ilska, gråt & panik, tillslut behagade damen komma ut. Tack o lov oskadd!
Nu till mitt problem. I skrivandets stund har hon krupit i under ladugårds h*l*e*e*t IGEN!!!
Upptäckte att min schäfer hade öppnat dörren o släppt ut både sig själv o henne.
Men jag VÄGRAR krypa in där igen!!!!
Ser ladan från mitt fönster så jag sitter här o hoppas på att hon behagar komma fram snart. Går ut i bland o ropar, men inget hjälper.
SUCK va trött jag blir!!
Några tips o råd?
Nu till mitt problem. I skrivandets stund har hon krupit i under ladugårds h*l*e*e*t IGEN!!!
Upptäckte att min schäfer hade öppnat dörren o släppt ut både sig själv o henne.
Men jag VÄGRAR krypa in där igen!!!!
Ser ladan från mitt fönster så jag sitter här o hoppas på att hon behagar komma fram snart. Går ut i bland o ropar, men inget hjälper.
SUCK va trött jag blir!!
Några tips o råd?