Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur svart ar det att fa tag pa en vettig fodervard? Jag har aldrig behovt lamna ut nagonting pa foder innan, sa jag har inte sa stor...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hur svårt är det att köpa hund från Holland idag? Någon som gjort det?
Svar
2
· Visningar
1 878
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Och detta har för oss inneburit att vår innan tyste och lagom timide "gosse" förvandlats till en kaxig och "muckig" slyngel. Han är...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har en 9-årig korsningshane - lugn, trygg, vänlig och lite loj på äldre dar. För ett par veckor sedan övertog jag en drygt 1 år...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Tussemaja
·
Övr. Hund Tänk att de har varit så här små: Min Qlle: http://i7.photobucket.com/albums/y293/Tora92/DSCF7143.jpg...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: Tora
·
R
Övr. Hund Har någon erfarenhet av dom? Jag tycker dom är väldigt fina men har ingen personlig erfarenhet. Uppfödare kan man inte riktigt lita på...
Svar
8
· Visningar
1 669
Senast: MrsScabtree
·
F
Övr. Hund Om ni har Cocker spaniel på nätet skicka in det är sååå gulligt men är inget måste ni kan ta vilken ras ni vill!!
2
Svar
21
· Visningar
1 686
Senast: squarepants
·
F
Övr. Hund Jag är fn hundvakt åt en fd knarkhund som varit vid tullen, vet ej så mkt om hans tidigare liv men vet att han fått "förtidspension" för...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: MrsScabtree
·
G
Övr. Hund Som jag skrivit i en tråd tidigare så blir det tävlingsdebut nästa onsdag (om inte löpet kommer nu). Nervöst är det och frågorna...
2
Svar
36
· Visningar
1 930
Senast: PIRU
·
Övr. Hund nån som köpt/läst expressen i dag? om hundarna? var 28 hundar som sökte nya hem,annars så hotades dom av avlivning.. hade smockfult...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 874
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Har en valp på lite drygt 5 månader som dricker väldigt dåligt. Någon som har tips på hur jag ska få henne att dricka mer? Har provat...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: Trinity 1
·
Övr. Hund Har haft ett uppehåll ett par dagar från Buke eftersom jag inte orkat gå in här på ett par dagar. I fredags så var min syster och...
2
Svar
34
· Visningar
2 394
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Vad ger ni era hundar för godis när ni tränar? vet att många kör med annan belöning istället men nu är det godis jag är ute efter! :d ;)...
Svar
17
· Visningar
1 165
Senast: heylan
·
Övr. Hund Har i många år läst på om staffordshire bullterrier och tänkt att min nästa hund ska vara en staffe! stämmer väldigt bra med vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har nyligen tingat en liten valp tjej, hon är 75% dvärgpincsher och 25% papillon:love: Skulle vara kul å höra om det är fler som har...
Svar
9
· Visningar
2 725
Senast: Mammadutt
·
T
Övr. Hund Nu är det som så att jag har en shettis som jag håller på att försöka muskla. Vilket innebär långa promenader. Då slår jag ju två flugor...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundens microchip förflyttar sig? Kände precis att hundens chip flyttat sig från platsen mellan skuldrorna där det...
Svar
12
· Visningar
2 233
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Finns det några fina beskrivande bilder på nätet över engelsk cockerklippning? Jag ska passa på att skala av syrrans jycke nu när hon är...
Svar
13
· Visningar
1 672
Senast: Mia_R
·
L
  • Låst
Övr. Hund Vad var det jag sa? Inom kort tas ett belut om totalt koppeltvång för alla hundar i Malmö kommun. Detta som ett resultat av de många...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
14 665
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hur har ni tagit bort en hund? Vad är bästa/effektivaste/ sättet att göra det på? Vad ska man tänka på osv? :(
2 3
Svar
57
· Visningar
4 162
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp