Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Har en goldentvalp på 4 månader snart.. När kan man låta henne gå i trappor ? :cool:
Svar
5
· Visningar
7 650
Senast: Flinisen
·
N
Övr. Hund har starka skäl till att min nemi är allergisk mot något. hon kilar sej utav bara helvete så hon får skorvar. df ska ja in till...
Svar
13
· Visningar
1 786
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Min dalmatinertik som är 6 mån. har haft små (ca 2 mm i diameter) rosa prickar i pannan sedan ca tre veckor tillbaka. Från början fanns...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: miss_sofy
·
S
Övr. Hund Nu är det så att min stora hund (leonbeger) ska följa med mig upp till skolan imorgon och nu undrar jag om detär nån som vet om det...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Vilka ska dit i år? Själv ska jag fara med min minsta dvärgschanuzer och kommer vara där på söndagen. Kanske kan vi ha en liten träff om...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Hej! Jag ska vara hundvakt åt mina föräldrars hund (8 åring med ett öronbedövande skall) i ett halvår. Han bor normalt i norrland där...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: tammie
·
Övr. Hund våran hund fick valpar igår, och jag läste i en bok att man kunde veta vilket kön det var.. men jag kom inte ihåg vad man skulle kolla...
Svar
6
· Visningar
4 835
Senast: Dog
·
Övr. Hund Ska vi få till en hundträff nu i september? Nu när jag är arbetslös kan jag ha hunden hemma igen och vi är lite sugna på social- och...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: malumbub
·
P
Övr. Hund Vi är intresserade av att skaffa en Lagotto. :banana: Har varit i kontakt med en uppfödare men hon hade ingen möjlighet att ta emot...
Svar
5
· Visningar
3 336
Senast: Cantilda
·
Övr. Hund Vår blandras kille är nu fyra månader gammal. Jag tycker han är mager,,,eller rättare sagt,,han är mager. Han är avmaskad 3 gånger...
Svar
11
· Visningar
7 153
Senast: madeleine71
·
A
Övr. Hund Jag har en 3 årinng Amris hane som är avgresiv mot andra hundar... Är det nån annan som har en Amrikansk Cockerspaniel ;) :) :D :bump:
Svar
2
· Visningar
963
Senast: _camill_a
·
E
Övr. Hund Hej! Jag tänker nämna så lite personlig info som möjligt, då jag vill vara så anonym jag kan. Jag misstänker att min hund har...
Svar
2
· Visningar
3 511
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Ja, vad har ni för förslag på små knä hundar som inte är så oerhört jobbig som t.ex. pomeranians kan vara? jag förstår att det är en...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund From juli så är ju alla trådar borta.....Nån som vet varför??
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Ceta
·
F
Övr. Hund Nu har vi fått hem vår husky=) Han är hellt underbar och den vackrast hunden i världen. Nu är det så oxå att vi ska försöka få den...
2
Svar
20
· Visningar
2 219
Senast: Rotterö
·
J
Övr. Hund Någon som tycker att det vore intressant att träffas med våra hundar på en picknick eller något? Jag tror att det skulle vara jätte...
2
Svar
38
· Visningar
2 443
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Vill veta allt om rasen!! Är det en enmans- eller familjehund? Har tittat på olika hemsidor och så men jag vill veta vad ni tycker...
Svar
18
· Visningar
3 730
Senast: WBPeppar
·
Övr. Hund Är det så vanligt med HD på dom som det verkar? Tycker jag ser haltande "nallebjörnar" överallt.
Svar
9
· Visningar
1 771
Senast: Raven
·
Övr. Hund I morgon ska vi iväg och hälsa på vår nya valp. 6v gammal så vi ska bara hälsa på dem och förhoppningsvis få en uppfattning om hur hon...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Jag står här nu, i valet och kvalet att ringa på en omplaceringsannons av två unga bordercorsningar...syskon som tydligen hittats i en...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka