Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lilla Voffsing har blivigt lite större nu och hon älskar att bada!! :) Lite bilder från ida: Så här fånig kan man se ut...
Svar
2
· Visningar
1 699
Senast: fjolltroll
·
M
Övr. Hund har hört att det finns något specialshampo (med tjära i??)som används på hundar som badar så mycket att det det luktar som om de...
Svar
6
· Visningar
1 455
Senast: mallan
·
N
Övr. Hund jag funderar mycket på en rottis....fast det kommer dröja ett bra tag innan jag skaffar mej en.. när tiden är rätt. hur är det med er andra?
6 7 8
Svar
149
· Visningar
9 770
Senast: My Beauty
·
Övr. Hund vi har varit och köpt en liten valptjej idag!:) Smilla heter hon och kommer om 4 veckor till oss.. Visst är hon väl söööt?:love:
2
Svar
27
· Visningar
1 847
Övr. Hund Var och köpte pool till hundarna idag. Lillbebis tyckte det var jätteskönt. Dom andra gick inte ens i den. [/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
13
· Visningar
3 409
Senast: Hera
·
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Oliven
·
G
Övr. Hund Vovven har troligen vätskebrist och vill inte dricka. Hur får jag i henne vatten? Har försökt hälla med glas in i munnen på henne och...
Svar
16
· Visningar
8 772
Senast: Mynta2
·
T
Övr. Hund http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html
Svar
10
· Visningar
920
K
Övr. Hund Apropå diskussionen om kamphundar; är det någon som har uppgifter om olika hundrasers bitkraft? En f.d. uppfödare av Rottweiler hävdar...
Svar
8
· Visningar
13 232
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hjälp mig! Vad kan man hitta på i Skåne när man har hunden med sig på resan? Vi åker redan på lördag till Hörby där vi hyrt hus för en...
Svar
12
· Visningar
13 751
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Köpte "begagnad" rottistik för en månad sedan. Vid frågan om hon var rumsren var svaret något luddigt, men ja. Det har nu visat sig...
Svar
6
· Visningar
1 265
Senast: Theci
·
Övr. Hund Är det någon här som har gått klicker-kurs med sin hund? Vad fick ni göra då? Var det kul? Jag ska gå det med min hund på skk i höst...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: MrsScabtree
·
Hundträning Jag har ett dilemma. Jag har en hund som är 12 år gammal, han är relativt pigg för sin ålder men är lite stel och orkar ju inte lika...
Svar
6
· Visningar
2 202
Senast: unki
·
Övr. Hund Min pojkvän tycker inte om min hund! Han tycker att han är dryg, kräver för mycket tid av mig, han tycker att han är jobbig när han...
2
Svar
25
· Visningar
2 386
Senast: Raven_
·
Övr. Hund I dag fick jag bilder på min valp från kenneln http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/detail?.dir=/fbeere2&.dnm=81f6re2.jpg&.src=ph...
Svar
13
· Visningar
1 075
Övr. Hund Det är utställning och agility imorn på Ryda (Borås) och jag ska dit och titta med min hund. Kruxet är att hon inte fått den...
Svar
6
· Visningar
755
Senast: CA
·
Övr. Hund Skulle egentligen fota Kaiser med sina fina prisrosetter :D men så ställde han sig och lyssnade på en konversation husse hade med sin...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Aningsfull
·
N
Övr. Hund :love: :love: Nirak
Svar
17
· Visningar
7 948
Senast: Solis
·
I
Övr. Hund Jag behöver kloka råd om att skaffa en till hund. Har nu en dobermann som har så stora problembeteenden så jag har insett att mina...
2
Svar
32
· Visningar
2 065
Senast: Isis
·
T
Övr. Hund Hur många av er såg programmet "feta husdjur" igår? Helt sanslöst. Den feta Rottweilern som tidigare varit i tidningen var med, 92KG...
Svar
14
· Visningar
1 027
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp