Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Till ett par i 25- 30 årsåldern. De vill ha en medelstorhund, som istort sett älskar alla. Hon är inte hundvan alls, han har alltid...
Svar
12
· Visningar
1 074
Senast: YorkWann
·
L
Övr. Hund min 8 åriga blandrastik har ljusnat på nosen o blivit mer åt de rosa hållet istället för att vara svart. hörde från en att hon kunde ha...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund :love: :love: :love: Gillar blicken :D
Svar
17
· Visningar
903
Senast: Gnist
·
P
Övr. Hund Hej Hej. Skulle behöva mogna och vettiga svar :smirk: Jag har en schäfer tik på 11 månader, den senaste tiden har vi gått framåt med...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Nona
·
Övr. Hund På hundkursen (allmänlydnad 1) Tränade vi möten första gången, och ledaren pratade lite om vad man ska göra om det kommer en hund lös...
2
Svar
22
· Visningar
2 680
Senast: dorisdoris
·
T
Övr. Hund Fick igår höra något som jag tyckte lät enormt konstigt så jag måste fråga er kunniga människor här inne:) Jag fick höra att Settrar...
2
Svar
20
· Visningar
3 177
Senast: Tie
·
Övr. Hund Har hört på flera håll att den värsta raskombinationen överlag de akn tänka sig är rottweiler/dobberman. Håller du med om det och vad...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 551
Senast: _-Puma-_
·
Svar
9
· Visningar
835
Senast: skogsflicka
·
A
Övr. Hund Gör man om man har en valp som drar i kopplet när man är ute? Hur tränar ni era valpar att gå i koppel?
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Annielee
·
Övr. Hund Har ju min 18-veckors leonbergertik som i perioder får förstörelseryck, kanske var 3e gång man lämnar henne ensam så ryker det möblemang...
Svar
12
· Visningar
13 471
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Happ, så gick Douglas gamla fläkskada upp igår igen och det var väldigt vad ont han hade i ryggen/länden. Det är mkt bättre idag , och...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Hur kan ett foderkontrakt se ut på en vuxen avelstik tex? Tex om jag vill ha en vuxen mellanpudeltik och inte ställa ut, men ev att...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: islands_lover
·
D
Övr. Hund Skämt å sido. Det är iofs inte ett dugg roligt, min tik ( 14mån ) löper nu för andra gången. Första löpet var för ca 2mån sedan och nu...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Jag går med en amris en gång om dagen på grund av ägarens sjukdom. Hon får alltså endast en promenad om dagen. På senaste tiden...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: nidron
·
Övr. Hund Någon som har några roliga tips på balansövningar till hunden? Hittills så har han bara fått gå balansgång och stå stilla på en ganska...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Hej! Jag har en gammal hund (15 år) som nu har börjat läcka lite väl mkt inomhus. Förut så gjorde han det bara när han sov, och har...
Svar
2
· Visningar
1 344
Senast: Zoya
·
D
Övr. Hund För ett tag sedan hände en pinsam historia som jag måste berätta. Hade tvättat väldigt mycket på helgen och var i färd med att ta in...
Svar
11
· Visningar
959
Senast: JennyF
·
W
Övr. Hund Jag har en liten vilde på 10 månader. Jag skulle vilja ha tips på hur jag kan få honom att lugna ner sig och varva ner! För när man har...
Svar
17
· Visningar
2 210
Senast: MrsScabtree
·
W
Övr. Hund Min fyra månaders (15 kg tunga) valp har lagt sig till med en dålig ovana som jag inte vet hur jag ska tackla. Han sätter igång och...
2
Svar
38
· Visningar
5 053
Senast: Trinity 1
·
S
Övr. Hund Jag blir så arg så jag kokar. Är ute och går med jycken och helt plötsligt kommer en stor lös hund skuttandes och är jätteleksugen...
Svar
19
· Visningar
996
Senast: MaryHo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp