Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har vi kommit så "långt" i hundtankarna att mamma har gått och köpt en hundskål..(vadå tidigt?:angel: ) MEN vi har fortfarande...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 295
Senast: horselove
·
N
Övr. Hund Visst är hon söööt!? :love: Klickbara bilder: Trött: Tröttare: På sin favoritplats: Lite mer alert...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: MaryHo
·
M
Övr. Hund Istället för att alla ska diskutera kamphundar!! Så kan vi väl föra en seriös diskusion hur vi ska göra med alla farliga hundar som...
Svar
3
· Visningar
850
M
Övr. Hund Sitter och läser hundannonser och drömmer mej bort. :angel: Men undrar några saker. - Kan två katter räknas som sällskap till en hund...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: MaryHo
·
Övr. Hund Hej alla fantastiska bukare. Har en 15 veckors valp här hemma, och jag vet just nu ärligt inte vad jag ska göra längre.... Hon...
Svar
8
· Visningar
740
Senast: MaryHo
·
K
Övr. Hund Vad tycker ni är bäst blandis hund eller renrasig .?? Tycker själv att blandis är bäst men det verkar inte så på alla här inne . Jag...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
13 691
Senast: fullblod4ever
·
Övr. Hund Nu är de här! Så här såg Siri ut i fredags: Och så här ser hon ut idag! Två hanar och fyra tikar som alla vägde mellan...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: EmelieR
·
P
Övr. Hund Jag behöver akut hjälp, av Er hundkunniga seniorer! Ett par bekanta till oss, fick sitt första barn i mitten av september. När barnet...
2
Svar
28
· Visningar
6 945
Senast: MaryHo
·
Övr. Hund Om ca en och en halv vecka får vi hem vår lilla wheaten valp! Han är så himla söt så jag nästan dör :love: I stamtavlan heter han...
Svar
7
· Visningar
1 386
Senast: Finess
·
D
Övr. Hund Min arbetskollega vidhåller att hanhundar som juckar på människor eller andra hundar gör det för att visa att dom står över...
2
Svar
26
· Visningar
9 410
Senast: MaryHo
·
Övr. Hund Måste bara få visa lite nya bilder på Wilma, dom är tagna igår nere hos min mamma. Åh, vad jag är glad att hon är min, :banana...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Becca85
·
Övr. Hund För två veckor sedan så var jag och avlivade min mammas Schäfertik på drygt 12 år, hon som aldrig tyckt om att åka bil hoppade in direkt...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: tuaphua
·
E
Övr. Hund Hej jag har precis tagit över en vit boxerhane på 11 månader som är helt döv som jag måste hitta ett bra hem åt. Men jag vet inte vart...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Är det någon som vet om man kan kolla vilka kennelnamn som finns registrerade? Har kommit på ett som jag vill att min framtida kennel...
Svar
6
· Visningar
3 264
Senast: syrran
·
E
Övr. Hund Hur går man tillväga att ansöka om korning som uppfödare????? Nån som har en aning???
Svar
1
· Visningar
583
Senast: islands_lover
·
M
Övr. Hund *får man varna här inne?* Vi fick detta mail från en person. Kan detta vara hundskojare? En dag i maj stannade en bil utanför min...
Svar
5
· Visningar
1 613
Senast: Klubban
·
A
Övr. Hund Min snälle pojkvän ska göra en egen "visselpipa" till mig då jag är lite dålig på att vissla:o Speciellt på morronen:crazy: Han ska...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Athos
·
Övr. Hund Om fyra veckor flyttar det in en black/tan dvärgpinschertik till mig och jag måste komma på ett namn till henne, men det står helt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 049
Senast: Pysen
·
Övr. Hund Vaknade 15.45 i morse av något dunsande ljud. Som någon slår handflatan i träbänken i köket, gång på gång, åter och åter.. Hm, är det...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: sussisus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp