Namn på M till Dvärgpinschertik?

Sv: Namn på M till Dvärgpinschertik?

Kolla skk's hunddatabas. Mycket bra! :bow:
Såg dock att dom inte skrivit in att min jycka har ua på patellan. Hm.. måste kolla upp det där.
Men där kan man i alla fall se om hunden gått mentaltest, utställningsresultat, veterinärdata osv. Så har du bara namnet på hundarna kan du se mycket intressant i hunddatabasen. :)
 
Sv: Namn på M till Dvärgpinschertik?

Pysen skrev:
får jag fråga varför dom är bra då?

Är ingen expert på Dvärgpinscher men är ett stort Dobbisfan och Jeanette på Jean Dark har bästa Dobbiskenneln i landet enligt mig och många andra så det känns som hon borde lägga ner lite tid och energi på att få till bra pinschrar oxå! Kika själv och bilda dig en uppfattning!

http://www.jeandark.com/
 
Sv: Namn på M till Dvärgpinschertik?

jaha!!:eek: inte visste jag det! det ska jag verkligen göra,visste inte att det fanns sånt alls,snacka om att man är trög...
 
Sv: Namn på M till Dvärgpinschertik?

Ja det är ju svårt att säga batra av att se hemsidan,men den var ju verkligt bra gjord och hundarna såg verkligt fina ut,så dom ska jag kolla upp närmare sedan vad jag tycker!Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Japp. Det är praktiskt med en enfärgad kull, då kan alla valpköpare få välja namn och trots det spara urvalet till veterinärbesiktningen :)
5 6 7
Svar
126
· Visningar
2 230
Senast: MML
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 479
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
519
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 276
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp