Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Min pojkvänns familj har en blandrashund mellan chihuahua och nånting mer. Hon är drygt ett år och har så mycket energi i kroppen...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: nemi_baby
·
Övr. Hund Har ju en tid funderat på att skaffa en hund till och nu har jag en hund hemma på prov.:bump: :bump: :bump: En doberman tik på 7år...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: eviliny
·
Övr. Hund I morgon ska jag till vetrinären med min lilla snuffa. Hon blev biten igår av en stor hund och nu får vi inte röra henne...eller...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: lakrits
·
S
Övr. Hund igår kväll var min morfar och hans fru hundvakt åt min dvärgschanuzer sigge.. dom gickk en kvällspromenad och när dom gått i 2 minuter...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: maaya
·
Övr. Hund känner mig så arg och irriterad! pratade med en tjej som inte tyckte att jag skötte om min hund för att jag inte tränar/tävlar med den...
Svar
17
· Visningar
936
J
Övr. Hund Hejsan Nu tycker jag att det är dags för alla att lägga in bilder på sina hundar. Innan man lägger in sin bild kommenterar man den...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 654
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Siris mage växer! Omfånget är nu 5 cm större än det var från början, och nu syns det riktigt väl på henne att hon är dräktig. Hon verkar...
2
Svar
21
· Visningar
1 952
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Jag och pojkvännen började fundera på idag, hur mycket det egentligen kostar att ha hund... Det ska inte bli någon hund nu, men kanske...
2
Svar
33
· Visningar
4 502
Senast: stallkompisen93
·
Q
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av dessa hundar? Är det "kelhundar" eller kräver de mycket aktivitet och rörelse? Var ligger de i pris som...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hm, undrar om en sån här tråd funkar på hund? Hoppas det:) Berätta vad du och din hund har hittat på idag! Jag och vovvan ahr...
2
Svar
32
· Visningar
1 679
Senast: nyponros
·
Övr. Hund För er som läste min tråd om att ta en omplacering, då var en springer och en cocker aktuell; cockern såldes till ngn som varit före...
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: nyponros
·
L
Övr. Hund Hejsan.. Hoppas det inte blir tjatigt med ännu en tråd om vilken ras som passar... Men jag har läst om olika hundar och på nästan...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Trinity 1
·
Övr. Hund Har ni några bra tik namn att erbjuda. Rottis tik s eller z
2
Svar
31
· Visningar
4 083
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Igår var vi på fest hos en av mina föräldras kompisar !!! Där fanns 2 st små dvärgschnauzer ( Hur det nu stavas ) Pappa ska aldrig ha en...
Svar
10
· Visningar
1 011
Senast: soffeloffan
·
C
Övr. Hund Min tik har blivit tjuvparad!! Är det någon som har erfarenhet av att spruta en tik?? Vi ska till veterinären på dag 28, men jag...
2
Svar
20
· Visningar
4 455
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Ni som kanske kommer i håg min gammla tråd.:angel: Så disskuterad vi om att jag oh min sambo skulle köpa en Siberian husky fast vi bor...
2
Svar
22
· Visningar
2 570
Senast: dorisdoris
·
Övr. Hund Min mormor hade hund när jag var liten,sådär tre år...Sen dess har jag tjatat om hund och det har varit min högsta önskan! Men mina...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Lilla
·
  • Låst
Övr. Hund En sak som jag länge har undrat över är Pitbull terrien. Många personer verkar tycka att pitbull är ve och fasa till hund. En fråga som...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 456
Senast: lillebill
·
N
Övr. Hund ah, detta är 2:a gången som köket flyter i vatten, bara för att min unghund har fått för sig att gräva i vattenskålen. :cool: inte så...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: JennyF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp