L
luspudel
Sv: Pitbull, en mardröm eller en dröm?
hahahahaha Gärna för mig.
/korkskallen personifierad
Varför skall jag förklara varför pitbull-blandraserna är ett problem i Malmö? vad har det med längden på PIRUS ähum... snopp - att göra?
Som Jadzia skrev; så är inte APBT någon människofientlig hund. De sociala problem vi ser pga segregering har knappast med hundrasen att göra. Samma blodtörstighetsrykte hade dobermannen och schäfern på sin tid, när de attraherade underklassen.
Nej, ta du och läs på lite om samhällspolitik innan du yttrar dig. DET är rätt ände att börja.
listener skrev:jo, tyvärr. Efter att ha blitt inblandad i några fall i Malmö så vet jag att det är såna som föraktfullt säger "mjukishundar" som är de verkliga förstörana.
Förklara varför en så lite minoritet som pitbull kan ställa till så mycket elände som i Malmö. Förklara utan att försöka göra dej rolig eller blanda bort korten. Annars kommer fler än jag att tolka dej som ganska korkad.
hahahahaha Gärna för mig.
/korkskallen personifierad
Varför skall jag förklara varför pitbull-blandraserna är ett problem i Malmö? vad har det med längden på PIRUS ähum... snopp - att göra?
Som Jadzia skrev; så är inte APBT någon människofientlig hund. De sociala problem vi ser pga segregering har knappast med hundrasen att göra. Samma blodtörstighetsrykte hade dobermannen och schäfern på sin tid, när de attraherade underklassen.
Nej, ta du och läs på lite om samhällspolitik innan du yttrar dig. DET är rätt ände att börja.