Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund och skjuter ragg gör vår 4 årige labbe på en enda människa. En tjej i 18 årsåldern som ibland kommer med några bekanta till oss. Han är...
Svar
10
· Visningar
1 052
Senast: zillax89
·
Övr. Hund Skall eventuellt få en Sheltietik på 7 år :banana: och undrar om det finns någon här som har denna ras , sätt gärna ut bilder isåfall...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Sheltien
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 994
Senast: thea
·
G
Övr. Hund Förstår ingenting! Jycken har traskat runt hela dagen och gnällt, pipigt, fånat sig, gnällt lite till... Hon är antagligen skendräktig...
Svar
4
· Visningar
657
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Tänkte höra lite om den rasen. Hur mycket får man betala ungefär för en valp? Är de någon som vet bra kennlar runt stockholm? Ni kan...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Här kommer lite bilder på min hund Texas och hans systrar som vi var och hälsade på idag.....
Svar
5
· Visningar
715
Senast: lakrits
·
Övr. Hund För att göra en lång historia kort, när hunden min var liten (upp till ca 1 år :o )Fick hon sova i sängen med mig. Sedan började jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 312
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Ni som brukar klippa/trimma era hundar...kan ni inte lägga in en före och efter bild??? Själv brukar jag klippa vår lilla donna men...
Svar
2
· Visningar
748
Övr. Hund gå ut och röka sin vana trogen följde han med, han släntrade bort till komposten som vanligt för att kissa lite... Helt plötsligt flyr...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Igår hämtade vi våran älskling! Det är en 8 veckor gammal toypudel (läs mitt användarnamn ;) ), som vi har döpt till Teddy! Helt...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: _Diddl_
·
Övr. Hund Vår älskade Basset Hound-hane, som var tvungen att avlivas för nån månad sedan. Älskar och saknar honom.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Grålly
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Grålly
·
K
Övr. Hund Lite nya bilder på min lilla husky-pudel familj för de som vill se! Mamma Senja bara älskar sina nya barn! :love: :love: :love: PS...
Svar
12
· Visningar
1 065
Senast: Kicki_J
·
L
Hundträning Har en 5 årig golden tik som haft 4 olika hem innan mig. Skulle vilja börja träna lite agility med henne, men jag är inte säker om hon...
Svar
6
· Visningar
1 168
C
Övr. Hund Fram med bilder på pussnäsor!!! Här kommer första :love: :love: :love: http://img304.imageshack.us/my.php?image=texas9kk.gif
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 960
Senast: leksaks_tigern
·
S
Övr. Hund Här kommer lite bilder på nya hundfamiljen :) Nyfödda med sin mor Den stolta fadern
Svar
17
· Visningar
4 474
Senast: Ankpower
·
Övr. Hund I dag betalade jag hanpeng på en rottweiler valp tik i dag 6 veckor. Hämtas den 8 juli. Jag är så lycklig :bump: :bump: :bump:
Svar
11
· Visningar
901
Senast: Rotterö
·
T
Övr. Hund Detta är min hund!! Är det nån fler som har en lite udda hund?? Han är en blandning mellan labbe/collie/dobbermann Vet inte om jag...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: lojsan_
·
G
Övr. Hund Jag och Selma har precis börjat en ny kurs (med en riktigt bra instruktör, som är beteendeanalytiker för hund :)) och just nu tränar vi...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: glee
·
Övr. Hund Orkar ni inte läsa så låt bli. Min Lord. Knappt 8 veckor gammal kom du uppkrypandes i mammas knä. Du hade redan bestämt dig, du...
2
Svar
25
· Visningar
2 033
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp