Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Nu äntligen har min sambo gjort ett allergitest för hund och fått klartecken! Han var inte helt symptomfri men läkaren trodde inte att...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Only_Me
·
I
Övr. Hund Jag skickar angående en bekant, hon har en Bouiver som är 2 år, hon har haft den hela tiden. Nu till problemet, den är väldigt aktiv och...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Juliiia
·
Övr. Hund Hej alla erfarna hundmänniskor Skulle behöva lite tips och råd här. Har en 6-årig bullterriertik som avslutade sitt löp för ungefär...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: pitchi
·
K
Övr. Hund Ni som har hanhundar som blir "kokobell" när traktens tikar löper - hur hårda är ni? Jag menar, har ni överseende och tänker "jamen nu...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: SusanneO
·
E
Övr. Hund Jo man får ju höra en hel del om mallarna av icke hundfolk när man är och traskar runt på promenader med hundarna. Dom är ju vilda och...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 578
Senast: amkm
·
W
Övr. Hund Vi ska flytta och jag har börjat fundera på hur min hund kommer att tackla det. Han är ett halvår gammal och visserligen en väldigt...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Har bara en snabb undran, träapporten i lydnaden, hur stor ska den vara för en pinscher (17 kg, ca 45 cm) Och då kom jag på en till...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Ni som inte har klimatanläggning i bilen, vad är era bästa knep för att hålla hunden sval på långresan?
Svar
12
· Visningar
1 901
Senast: Sony
·
C
Övr. Hund Hur mycket kostar det ungefär att trimma en hund? Hunden jag har i tankarna är en Petit Basset Griffon och den ska trimmas ner helt...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Fick en flashback nu när jag läste frågan om juckande hanhund av en annan trådskapare. Kom ihåg förra sommaren när min brors kompis...
Svar
3
· Visningar
870
H
Övr. Hund Tycker att det är dags att stolt visa upp bilder på min älskade Grand Danois, Chester:love: Jag har bara haft honom i några månader...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Eliiiin
·
Övr. Hund Har haft Wilma på prov i två veckor och det har fungerat över förväntan bra, så nu stannar hon hos mig.:banana: Hon skrivs över på mig...
Svar
13
· Visningar
1 076
Senast: pippilotta
·
M
Övr. Hund Skrev tidigare in hit ang.min hane som har blött lite från snoppen och det har runnit en del vätska också(inte flytningar)åkte nu till...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: marina w
·
Övr. Hund en vanlig dag. vi var och badade och hade det så härligt. solen sken, vattnet var varmt och vi var så lyckliga. vi hade börjat packa...
2
Svar
24
· Visningar
1 577
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund jag hade virat en platspåse runt lokes tassbandage men det gick hål på den och bandaget blev blött så jag fick byta. jag har visserligen...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Kan nån vänlig själ hjälpa mig med att förstå lydnadsprov? Hur är tävlandet upplagt? Olika nivåer, raser, storlekar? Vad...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Koppen
·
L
Övr. Hund Hej alla! Jag har en rottweiler tik som har sitt tredje löp. Vi har varit hos en uppfödare två gånger nu för att få till det med...
Svar
5
· Visningar
2 680
Senast: Kicki_J
·
S
Övr. Hund jag har läst i en bok att man kan torka grishjärta och lever och ha som godbit åt hundar ... någon här som har provat det? Hur gjorde...
Svar
1
· Visningar
2 679
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Vi är lite oense i familjen just nu. Jag vet att alla tycker likadant inuti, men hur få de erkänna det nu? Vår tik är för svår för...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Ja för det är så det är! Har i närmsta bekantskapskretsen en liten DSG på ca 8 månader som är helt hopplös. Han pinkar på ALLT han kan...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp