Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Så här såg det ut i morse när jag gick upp för att äta frukost, vilken tur att man har en liten som inget hellre vill sova på morgonen...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: pollan
·
M
Övr. Hund Eller ja, Citronhalsband och vattenspruta kanske. Jag har funderat på det nu ett tag, vad är skillnaden? Citronhalsbandet ger ju...
Svar
10
· Visningar
17 336
Senast: Fine
·
N
Övr. Hund är dom fina eller fula? säg vad ni tycker. själv tycker jag att dom inte är så dumma!
Svar
6
· Visningar
848
Senast: nemi_baby
·
Övr. Hund Vilka ska dit? Jag ska dit med två av de yngre förmågorna av trollen, nämligen Cassandra och Stromboli :love: Vore ju kul om det är...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Är det någon här som ska till Tvååker?? Är det någon som har kees och ställer??? Skulle vara kul och veta om man är den enda...:angel:
Svar
3
· Visningar
775
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Hej , har skapat en tråd om detta tidigare för ett bra tag sen men hittar den inte, det får bli en ny! Jag har en väldigt aggressiv och...
Svar
5
· Visningar
853
Övr. Hund Jag skulle vilja veta lite mera om hur det går till,och vart man änmäler sin hund för ett test.
Svar
6
· Visningar
802
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Vi har 2st hundar 1 collie och 1 tax. Collien petar i maten och nästan bara på natten och taxen vräker i sig och lite till. Hur ska vi...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Sony
·
Övr. Hund :eek: :eek: Kollade igenom gamla hundprylar som legat nerpackat i "evigheter" och hittade då diplomet (man fick sådana på den tiden...
Svar
3
· Visningar
888
D
Övr. Hund Hejsan! Min BC har fått liggsår på bakbenen. Han har många sköna platser att sova på, men nu när det är varmt väljer han att ligga på...
Svar
5
· Visningar
1 301
Senast: DreamGodi
·
M
Övr. Hund Hej, jag har funderat lite på att skaffa hund. Men tänkte kanske på att adoptera en istället för att köpa valp. Och jag vet ju att...
Svar
10
· Visningar
11 517
Senast: _mikaela_
·
Övr. Hund Har schäfrar så dålig hälsostatus som man ofta får höra? Jag vet inte hur många jag pratat med, både som har schäfer och utan, och de...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Benjamin ville dela med sig av en liten berättelse idag.. I form av bildserier! :) Så håll till godo...
Svar
10
· Visningar
949
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund ´Nu har jag bestämt mig för att köpa en hund till:) Det kommer bli en Chihuahua. Så ni som har sådana släng in lite bilder här:)
2 3
Svar
52
· Visningar
5 174
Senast: tejp
·
Övr. Hund Min vovve tar ingenting som ramlar på golvet...MEN när jag kastar sådant som hon ska få, och då har vi tränat med VARSÅGOD, så tvekar...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag var just på apoteket och hämtade ut lite smärtstillande till hunden. Jag fick betala ca 225kr för en liten burk. Senare när jag...
Svar
8
· Visningar
5 430
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Min Golden-tjej är nu precis 5 månader. Hon har vuxit mycket sen vi fick henne (såklart) och nu känns det som det är lite tyngre att...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Mierna
·
N
Övr. Hund Jag har en labrador som jag nyss tagit hand om men han är inte märkt i öronen, vad menas med det då?
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Novelette
·
A
Övr. Hund Tycker ni det är okej att lämna en valp till en dagmatte när man jobbar? Kommer va hemma med den första veckan, sedan dagmatte mån-tors...
Svar
15
· Visningar
4 128
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund nån vackrare eller hemskare "film" har jag aldrig sett,går inte att berätta,utan måste ses med egna ögon..:cry: :love: (dock så vet...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp