Pussnäsor *Bildtråd*

Sv: Pussnäsor *Bildtråd*

Knapplån.

{CB7DB80C-4388-4237-84B8-7E19B24342C5}.jpg

:love:

kul. Man träffar på en hel del podencomixar nuförtiden. intelligent som få är min lilla buse och jag förmodar att rasen är sådan.

en riktig puss näsa :love:

http://f.playahead.com/4e4aaebfdc284613aa613c4de157865e/ share/a47e6699d8cc48178dacfda090573319.jpg

min egna lilla älskling:love:

Senast ändrad av en moderator:

Här kommer världens absolut underbarast snuff:love: :love: :love:

Pussnos:love:
mo.jpg

Kör bil:rofl:
Kr1.jpg

Jagar pappalångben!!!!
IMG_0037.jpg

Ståtligast i världen:love:
n.jpg

Solar!!!
si.jpg

Sicken liten goding, den vill man verkligen pussa på, många gånger.:bump: :bump:

(kunde inte låta bli, min gris är lättare att ta pussbilder på än min lilla hund)

mathildanos.jpg

(kunde inte låta bli, min gris är lättare att ta pussbilder på än min lilla hund)

mathildasnos.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
952
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 389
Senast: Troll
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
979
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama