Bara för att få hedra han.

Sv: Bara för att få hedra han.

Ja, allting kommer sakta men säkert över mig nu. Han dog dagen före studentveckan började, och då hade jag fullt upp, hela tiden. Fick aldrig tid till att sörja och tänka då. Men nu :cry:

Pappa drömde inatt, han sa att allt kändes så verkligt. Pappa steg upp ur sängen och Lodde kom och la upp tassarna i hans knä, pappa kramade han hårt, och kände lukten av nybadad päls och kände hur mjuk han var. Han tror han kom för att trösta.
Min pappa är inte sån som tror på sånt där, men det var för verkligt för att inte vara sant sa han.

Jag hoppas han gör något liknande för mig i mina drömma också, saknar han så jag går i bitar.
 
Sv: Bara för att få hedra han.

:cry: :cry: :cry:

Varför kan dom inte leva lika länge som oss för? :confused:

*Tröstkramar*

:cry:
 
Sv: Bara för att få hedra han.

Sitter här o grinar lite...vad hemskt sånt här är...

Jag tror din Lord och min Ronja och nyponros`s Mimmi och Fiffis Lord och alla andras vovvsar busar runt och väntar på oss någonstans:) :love:

Jag hade faktiskt också en dröm när min tuss hade lämnat mig men jag kommer tyvärr inte ihåg vad det handlade om men jag vaknade upp och kände en stor lättnad och visste att jag hade gjort det enda rätta. Nu har hon inte ont längre...det vet jag...

Men visst är det tungt...låt det få vara det ett tag...

Många kramar
 
Sv: Bara för att få hedra han.

Ja, jag hoppas dom busar, friska och glada.
Går den värsta sorgen verkligen över?
 
Sv: Bara för att få hedra han.

Känner med dig. Sitter här med en nästan lika gammal kompis som skall få somna in senare i dag. Vissa stunder i livet vill man helst slippa.
 
Sv: Bara för att få hedra han.

Jag gråter ibland fortfarande...men visst har den värsta sorgen släppt.
Ronja fick somna i min famn i november -05 och jag kan inte bestämma mig för om det känns som att det var längesen eller nyligen...det beror på vilken stämning man är på.
Det är svårt att titta på bilder...men jag bara måste få göra det ibland. Hon var så vacker...ÄR så vacker:) :love:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 058
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 934
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 192
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp