Håravfall

Luff

Trådstartare
Jsg tappar mitt hår. Troligen viktnedgång som är anledningen. Finns det något att göra åt det för att bromsa lite? Det syns inte så jag behöver inga make up tips.
 
Äter du rätt? Bra mat och vitaminer tex.

Mitt hår lossnade vid snabb viktnedgång - det kommer tillbaka när kroppen hittar nån form av balans igen.
 
Jsg tappar mitt hår. Troligen viktnedgång som är anledningen. Finns det något att göra åt det för att bromsa lite? Det syns inte så jag behöver inga make up tips.
Jag tappade pga stress. La på extra mineraler etc, Mivitotal kvinna (mycket restriktiv när det gäller tillskott pga det mesta är dålig kvalite), och det hjälpte!
 
Äter du rätt? Bra mat och vitaminer tex.

Mitt hår lossnade vid snabb viktnedgång - det kommer tillbaka när kroppen hittar nån form av balans igen.
Jag äter bra. Har i princip inte ändrat något i min mathållning. Bara slutat med mjölk. Låter bra att kroppen hittar balansen.
 
Jag tappade pga stress. La på extra mineraler etc, Mivitotal kvinna (mycket restriktiv när det gäller tillskott pga det mesta är dålig kvalite), och det hjälpte!
Ja tillskott är ju en pengadjungel så en vill ju veta vad som fungerar på riktigt. Lät ju bra med Mivitotal.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 001
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 053
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 473
Senast: Halcyon
·
Hemmet Min brunn är tom och jag blir utan vatten i minst tre veckor. Brunnsborrning är beställd och jag prioriteras, men det kommer ändå att ta...
2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp