Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hittade denna annons på v***e och det är faktiskt den bästa annons som jag någonsin läst på den sidan,vill kalla henne för en seriös...
2
Svar
36
· Visningar
2 664
Senast: Manzana
·
Övr. Hund Vad är normalpriset på en dvärg pinscher? Hittar inga uppgifter när jag söker.
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Sorbe
·
V
Övr. Hund Har gått i hundköpar tankar ganska länge nu, och har på senaste blivit väldigt intresserad av dvärgpinscher! Tycker dom är så himla...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Visa
·
Övr. Hund är sugen på dvärgpincher. har sett att några stycken här har några. är dom lättlärda? vill aktivera hunden mycket med lydnad och...
Svar
5
· Visningar
2 509
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Hjälp mig nu "Lilla" vovven är ju pga visst beteenden "tvungen" att ha stryp. Dock var det han hade på sig när jag hämtade honom...
Svar
17
· Visningar
5 030
Senast: Luff
·
Övr. Hund tar gärna emot namnförslag passande dvärgschnauzertik.... :banana: greta, majken, signe.... ja sånna namn gillar jag, fast dom är visst...
2
Svar
38
· Visningar
2 550
Senast: Smulis
·
Övr. Hund :banana: :banana: Min Ebba blev champion igår :banana: Hon blev även bir, med endast en konkurrent visseligen, men sen vann hon sin...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: SkorpSmulan
·
Övr. Hund ..vad skulle han/hon arbeta med då? Idén slog mig nu när jag ensamtränade min valp. Var borta i tio minuter och under dessa har han i...
2
Svar
39
· Visningar
2 349
Senast: Lazy1
·
E
Övr. Hund Passar en Rottishane som är ett år åt en vän som har åkt utomlands. Så fick han o min hund följa med till en kompis som han en...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: Ecs
·
Övr. Hund Min valp är snart 6 månader och jag är sååå sugen att gå på utställning med henne. När jag köpte henne hade hon mjölkskorv och debn har...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Vad för foder använder ni som har medelstora (50cm ca) till stora hundar som dessutom arbetas mycket aktivt? Varför detta foder?
Svar
19
· Visningar
1 262
Senast: moe
·
Övr. Hund Idag var jag och min hund ute för en insidens. Jag skulle plocka blommor till min mamma som kommer hem idag. Såg några jätte fina på...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 332
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Hund *LÅÅNGT* OHH:mad: :mad: :mad: :mad: vart ska jag börja!? jag e sååå j*vla less på min hund att för tillfället skulle det vara SÅÅÅÅ...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 102
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund En av valparna från våran kull. Beatles, min ögonsten!
Svar
0
· Visningar
122
Senast: KattisL
·
Övr. Hund Rasfråga! förhoppningsvis min sista tråd om detta.. som antagligen väldigt många vet nu så funderar min familj på att skaffa en hund...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: syrran
·
Övr. Hund Hur fungerar det att åka buss med hunden av större ras? Skall åka och klippa Ronja på tisdag och eftersom pappa inte får köra bil...
2
Svar
22
· Visningar
3 021
Senast: R8n
·
E
Övr. Hund visst får man lust att ta hand om de stackars vovvarna?:( att folk inte kan ta ansvar för djuren de köper...
2
Svar
21
· Visningar
1 623
Senast: eeral
·
F
Övr. Hund Hello Hello.. Nu måste jag bara få fråga vad vi människor på planeten *s.k.a* Jorden håller på med? Fick se en Engelsk bulldog i...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Aningsfull
·
J
Övr. Hund Imorgon gäller det, då ska jag och min cocker starta lydnads klass I för första gången. Kan säga att jag är allt annat än måttligt...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: Jonnaa_h
·
Övr. Hund Hej. Jag har en tik som löper just nu. Hon har slutat blöda. Hennes tuttar har blivit jättestora i jämfört med hur dom var innan och när...
Svar
11
· Visningar
1 153
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp