namn till dv.scnauzertik?

Sv: namn till dv.scnauzertik?

Märta ratade sambon, majken gillar han inte heller (det namnet gillar jag bäst) hon kommer heta bla Vera i stamtavlan, det hade vart kul att ta det namnet pga det.... men vet inte *skratt* sambon sa igår "bimbo" men det är töntigt tycker jag *skratt* blir säkert en Vera ändå... får se nästa gång vi hälsar på... då kanske det syns vad hon är för en :)
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

kom två nya namn igår, vad tror ni om Vilda eller Korall? Skulle något passa?
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

filiduttan skrev:
Vilda är namnet jag brinner mest för nu.... :)

Vilda är ju jätte fint! Och om ni nu inte mot förmodan får världens lugnaste lilla tjej passar det jätte bra till en DS.
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Vilja kanske? Vilda var också jättefint. Min grannes två hundar heter Märta och Göran, en GD och en yorkiterrier :D
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

äh döp den till hundjävel på en gång ;) :D

Vilda var fint, men Märta är klart coolast!
Annars är Chivone vääldigt fint!
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

hehe... jag tror jag måste träffa lurvtotten en gång till och se vad som passar.... för det går inte att besämma... finns ju så många fina... Märta är så fint men sambon säger att han skämms om han ska ha en märta i familjen haha... fast han har ingen talan... min vovve ;)
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Vad heter hunden egentligen på papprerna? där kan man hitta rätt ovanliga:) har en svart som heter black kizz latona, och kallas latona:) sen har jag p/s som heter raspberry red, hon kallas betty!
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Naggur skrev:
Jag har en dvärg och en mellan som dagundar. dvärgen heter Saga och mellan heter Tuva. tycker de är jättefina namn=)

Min dvärg heter Tuva :D

Till TS läste inte längre än till detta inlägget så några namn har säkert nämnts redan (eller kasnke alla)


Rut
Iza
Olga
Funny
Moa
My
Britt
Britta
Doris
Whoppi
Elsa
Maj-Britt
Gunilla
Sigrid
Ulla
Lotta
Lottie
Alva
Alma
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

jag har tokdille, hunden får snart heta 18 olika namn hahahaha.....
idag är jag inne på Vilja ;) efter min vän Viljan här på Buke *skratt*
Måste nog dit om en vecka då dom kommer från stugan och kika på de små igen då kanske namnet klarnar! hahah
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Kan inte hålla mig måste komma med några fler förslag. Nått kanske redan nämnts tidigare, men det är smällar man får ta ;) kan ju inte komma ihåg alla namn som nämnts.;)
Blossa, Carita, Carizma, Papaya, Evita, Lydia, Extra(x-tra), Dakota, Dahlia, Marta, Elmy, Helmy, Elise, Dagny, Love, Yrsa, Viola, Edit, Margareta, Greta
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Ester är ett fräckt namn på en lite dvärg schnauzer tik sen så e inte vera dumt heller min lilla schnauzer heter Ella...
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Ester är jättefint men idag lutar jag fortfarande mot Vilja *skratt* men hinner säkert ändra mig tjugo ggr till.....
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Hmm...
Lilja
Bella
Miranda
Ronja
Agnes
Fanny
Anni/Annie
Ellen
Ebba
Ella
Milla
Tessa

nä nu kommer jag inte på fler :)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 675
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 389
Senast: Troll
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp