Åka buss med hund

Sv: Åka buss med hund

en hund till? hade inte du precis köpt Jääkeri eller har jag helt fel?
Kahru var iof rätt likt Karo, men vad jag menade var att jag har tröttnat otroligt mkt på de "klassiska " namnen. Inte min kopp te.
 
Sv: Åka buss med hund

Ambra skrev:
Tror nog att det är från kommun till kommun huruvida dom tar betalt. Här (S-vall) så kostar det som barn att ta med alla hundar över 5(?) kg. Dom under 5(?) kg ska sitta i bur eller i knä, inte på golvet../C



Har hört här att en hund åker gratis men flera får man betala vuxenpris för.
 
Sv: Åka buss med hund

PIRU skrev:
det brukar inte vara nåt problem om det inte är ett nervvrak du har.



Nix inget nervrak. Men däremot brukar hon bli ivrig när det är något nytt på G så det kommer nog gå bra:D
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 248
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka...
Svar
4
· Visningar
391
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 252
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 674
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp