Vad ska jag göra?!

Sv: Vad ska jag göra?!

Tur det, det är jobbigt med folk som håller på så...

Lite off topic: Hur mycket kostar en skallerorm egenltigen? brukar du mjölka dom?
 
Sv: Vad ska jag göra?!

moonlightgarden skrev:
Tur det, det är jobbigt med folk som håller på så...

Lite off topic: Hur mycket kostar en skallerorm egenltigen? brukar du mjölka dom?

allt från ca 500-30.000:-/st sen finns det dyrare också om det är andra morpher.
 
Sv: Vad ska jag göra?!

Okej,
du har inte en länk till någon sida? inte för att jag ska köpa en, hade tänkt mig lite mera nybörjar orm när jag ka ha en :)
 
Sv: Vad ska jag göra?!

Jora, anstränga sig kan han. Men inte när det gäller hunden. Nu har jag iaf haft ett riktigt allvarligt snack med honom så han ska ge hunden en ärlig chans. Han erkände faktiskt att han kände sig lite "hotad" av hunden då han faktiskt tar ganska mycket tid. Men villken hund gör inte det.. ;)

Jag sätter ju inte stopp för hans musikintresse, så han ska inte få sätta stopp för mitt hundintresse. Så det så. och fler hundar ska det bli! Varesig han vill eller ej. Sen får man väl kompromissa lite också.
 

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 001
Senast: Gunnar
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 537
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 912
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 203
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp