Bukehundträff i Malmö????

Sv: Bukehundträff i Malmö????

Söndag eftermiddag funkar för mig.

Får se om jag och vovven isf kan ta oss ut till Jägersro.
Vi har ingen bil längre...men sådant brukar ordna sig.
Jag och Zalo håller mest till på Ribban.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag är mest oxå för ribban där vi oxå brukar hänga (Coolingar juh)..
Men är det problem för andra så går det bra med annat ställe för oss.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag vet inte riktigt var du menar.. Där har vi nog aldrig varit.. Var kör man in?? Ser man det från någonstans?
Annars hittar jag nog.. Jag kan ju området iallafall..
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Om du kommer från Jägers på Agnesfridsvägen så svänger man in vägen innan Statoil på höger sida, Derbyvägen heter den vägen, sen kör man den längst ner till ett t-kors, svänger höger ner bland villorna och sen parkerar man längst ner på den gatan så ligger den precis där. Tror den gatan heter Hästvägen.. Här är en karta från Hitta.se, inte världens bästa karta men för dom som inte hittar så kanske man får ett litet humm om var det ligger!

http://www.hitta.se/ViewDetailsPlac...byv%e4gen%2c+Malm%f6&StreetNumberId=100801596

*undrar om länken funkar...!*
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Vi hänger mest vid lagunen. Innan var det turbinen men där är vi inte lika ofta längre. Men oavsett var ni bestämmer er för att ses så kommer jag o Jason i allafall. Eventuellt kommer min kompis också med sin blandis.

Söndag passar bra.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Vi snackar nästa söndag va? Inte denna söndagen väl? Blev lite osäker...
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Brukar du vara där med din hund i den rastgården eller? Själv har jag aldrig varit där faktiskt.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Sablar... jag kan inte den söndagen... men jag får väl hänga med nån annan gång!
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Kan man ta linje 31 och kliva av vid Almgården om vi ska träffas vid hundrastgården vid Jägersro?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag var där mycket i vintras men har inte varit där på ett tag nu faktiskt, jobbar natt och har med mig hunden på jobb så han och jag sover större delen av dagarna.. Min hund ÄLSKAR den rastgården, den är som ett tivoli för honom, han bler helt tossig när han fattar att man är på väg dit. Dom kan verkligen rusa av sig, så pass stor är den, den är nog 100x50m skulle jag tro. Och gräs. Inte vanliga lilla rastgården som ligger inklämd mellan två hus direkt!
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Nu har jag lite dålig koll på bussarna och vilka som går var.... Men ja, du kan kliva av vid Almgården. Det tar typ 5minuter att gå till rastgården därifrån! Om man går i rask takt... min hund brukar ha lite bråttom dit så det blir en rask promenad oftast!
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Lillaloppan skrev:
Nu har jag lite dålig koll på bussarna och vilka som går var.... Men ja, du kan kliva av vid Almgården. Det tar typ 5minuter att gå till rastgården därifrån! Om man går i rask takt... min hund brukar ha lite bråttom dit så det blir en rask promenad oftast!

Det brukar ju ordna sig!

Men ska vi bestämma den rastgården då?
Eller fanns det fler förslag?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Passar mig bra oxå! Tiden är ju den stora frågan... Jag börjar jobba kl 18 så några timmar innan dess hade varit bra... Typ vid 13-14 tiden??
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 664
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 670
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp