hundägare

Sv: hundägare

två blandrasisar....
Alaskan HUsky/Vorsteh o POinter i båda :D
Varför jag valde dom..jadu tiken va en perfekt första hund..å hanen blev jag bara såååå kär i :love:

Tiken 7 år, Hanen 5 år ^^
 
Sv: hundägare

*kl*

Har en Yorkshireterrier på 1,5 år som kallas Tindra. Hemma hos mamma finns även Tibetanska terriern Tova (2 år)
 
Sv: hundägare

Jag har två Golden Retriever

Farin 2.5år
namnlos_3.jpg


Mimmi 12 veckor
PICT0438.JPG
 
Sv: hundägare

Smulis skrev:
Jag har 2 st. Leonberger och varför jag valde den rasen....för att den tilltalar mig rent utseende mässigt. Den passar till allt (nästan) livräddning (vatten), sällskap, utställning, lydnad, spår, bruks (tjänstehund för ex. bevakning ) , agility för att ta några exempel :)


Har du skaffat dig en till leonberger eller har du haft 2 ett bra tag? fått för mig att du bara hade en :angel:
 
Sv: hundägare

Sannis skrev:
Har du skaffat dig en till leonberger eller har du haft 2 ett bra tag? fått för mig att du bara hade en :angel:

Det stämmer bra det. Jag köpte en av hans brorsa för ca. 1 månad sedan :)
 
Sv: hundägare

*kl*
Jag hämtar hem min greyhoundtik den 20/9,har länge velat ha en och nu äntligen fanns tiden att ha en valp :)
På bilden är hon 7 veckor
4250872.jpg
 
Sv: hundägare

Vi har en tik blandras boxer/doberman på 10 mån som är helt underbar ! Hon är så familjekär o vaktar vårt hus o vi går långa promenader med henne som hon älskar o vi oxå så vi får motion. Vi tar med henne överallt o alla tycker om henne för hon är försiktig o lite valpig än men det kan vi styra för hon litar på oss. Vi har så mycket glädje ihop med henne o bättre blir det när hon blir äldre, för vi tränar mycket lydnad o hon är jätteduktig !! Vi är helt sålda på denna hund !!:D
 
Sv: hundägare

Två engelska springer spaniels. Den första köpte vi för att vi ville ha en hund som vi då tyckte passade :crazy: Och den andra blev vi fodervärdar på för ngra år sen men fick överta. Egentligen var det inte jätte planerat att skaffa fodervärds hund, råkade bara hitta en annons om springer valpar på foder på internet :D :love:
 
Sv: hundägare

*Knapp lån*

Jag har två stycken Chinese Crested Powder Puffar.
Det är tikar och den ena snart 8 månader och den andra är 13 veckor.
M vH A_Z
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 682
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 245
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp