schäfer/chihuahua korsning??

Sv: schäfer/chihuahua korsning??

*kl*

Lysade affärsidé. Allt med chihuahua i går ju tydligen att
sälja. Sen kanske det blir lite lite större kullar, och det är ju bra. Man tjänar ju mer pengar. Mitt senaste blocket fynd utannonserades som
"5% Chihuahua!!!". Vad det var mer vet jag inte, då det inte specificerades. Men den var en bra familjehund. Man kanske bodre slå till?
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

*KL*

En kille på jobbet har en Labbe/Tax korsning. Han visste inte riktigt vilken som var pappan men man får ju hoppas att det var taxen.
Hunden var i labbe storlek, nästan helt svart med vita tecken och tax-skägg o taxöron. Riktigt söt faktiskt. Hade aldrig kunnat tro att det fanns tax i den. :rofl:

Har du ingen bild?? Måste bara få se hehe.
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

har också en blandis-långhårig schäfer/berner senner

Där var dock båda föräldrarna mer eller mindre lika stora:D
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

Är du säker att det inte är chihuahua och berner då ;) hihi
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

*kl*

Jag såg för några år sedan en annons som jag fortfarande inte har glömt. Då utannonserades valpar som var korsning papillion/karelsk björnhund...

Vad blev det av dem tror ni? :rofl:
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

:eek: :eek: :eek: Hjälp!! Men gud...Allvarligt vad tänker folk med...
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

Jag såg en gång en annons på pappilon/samojed-blandisar.... :crazy:

En sak är säker, vill dom så kan dom.
Vår berner sennentik var i full färd att få till det med strävhårige taxen August. Tiken ställde sig nedanför en snöhög och August klättrade upp på snöhögen. Min mor hann lyckligtvis avstyra det hela...
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

*kl*

Lysade affärsidé. Allt med chihuahua i går ju tydligen att
sälja. Sen kanske det blir lite lite större kullar, och det är ju bra. Man tjänar ju mer pengar. Mitt senaste blocket fynd utannonserades som
"5% Chihuahua!!!". Vad det var mer vet jag inte, då det inte specificerades. Men den var en bra familjehund. Man kanske bodre slå till?


ja,det har du nog rätt i! hmm,ska nog korsa min pitbull/boxer blandis med en chihuahua,då blir det iallafall 50% vavva,MASSA pengar man kan ta för dom valparna sen! :angel:

*ironi så det sjunger om det*
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

ja,det har du nog rätt i! hmm,ska nog korsa min pitbull/boxer blandis med en chihuahua,då blir det iallafall 50% vavva,MASSA pengar man kan ta för dom valparna sen! :angel:

*ironi så det sjunger om det*

ja det är ju skit att min är så liten:( men tror ni inte att en räcerkorvsvavva hade vart nåt?? grisknorr på svansen dessutom... jag tror hon vill ha bebisar faktiskt
*ja ironi här också:D *
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

ja det är ju skit att min är så liten:( men tror ni inte att en räcerkorvsvavva hade vart nåt?? grisknorr på svansen dessutom... jag tror hon vill ha bebisar faktiskt
*ja ironi här också:D *

Synd för min hund är också liten:( Men:idea: kanske man kan tjäna en slant med vavvor som har stora lockiga tax öron:rofl:
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

en uppfödare jag känner har en artikel hemma där de berättar om en grand danoistik och en chihuahuahane som fått en valp
 
Sv: schäfer/chihuahua korsning??

Såg nyss nånstans en annons om att någons hund "ville bli pappa". Det stod i princip så här;

"Vår lilla vovve vill bli pappa. Alla raser välkomnas, stora som små, unga som gamla."

Jag trodde det var ett skämt..
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 075
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 014
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp