Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hade tänkt skaffa stryp till mina hundar, mest under träning åså... En fråga till er som är vana vid dessa halsband... Vilken längd...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Casper
·
Övr. Hund min hund har varit chipmärkt nästan enda sen jag tog över han,snart 2 års sen,och jag har alltid kunnat känna chippet,men nu är det som...
Svar
9
· Visningar
2 018
Övr. Hund Hugo är en hund som aldrig kissar inne, det finns liksom inte i hans värld. Dock har det hänt att jag varit för sen när han har varit...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Tror att min vovve har drabbats av det. Är det akut eller kan jag avvakta tills i morgon med att kontakat veterinären? 2
Svar
28
· Visningar
5 865
Senast: Gecko
·
Övr. Hund Fredagen den 13 valpade tiken jag och min sambo tingat valp på, och där blev en tik till oss! Jippie!!! Vi har varit oroliga att där...
Svar
6
· Visningar
787
Övr. Hund Hur är den? Syrran har en Shiba, är dom lika i sättet? Akitan är ju större, men mer? Tycker den är så otroligt vacker! 2
Svar
35
· Visningar
3 124
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Min 7 månaders PRT tik Vilya har börjat bete sig konstigt vid möte av andra hundar... Det ylas, det skälls å grejas... hon har varit...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Undrar om det kan vara lönande att driva ett hunddagis?? Någon som vet?? Är det då ett måste att man har det hemma pga hyreskostnader...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Med fina, charmiga, kufiska, lustiga eller bara konstiga kort på hundgänget som huserar här hemma. Mellanbarnet svingade kameran i... 2
Svar
20
· Visningar
1 424
Senast: Gnist
·
Hundträning Blir lite nyfiken på hur andra lägger upp sin träning.. om den läggs upp överhuvudtaget? Vad tränar du? Följer du ngt speciellt... 2
Svar
32
· Visningar
2 478
Senast: Tie
·
Övr. Hund jag ska ev. skaffa hund och undrar om man kan ha en briard till agility? undrar även ca pris på en briard tik (valp)?
Svar
15
· Visningar
3 261
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vad är det för skilnad mellan engelsk, irländsk och gordonsetter? Har varit inne på resp. ras hemsida och den enda jag egentligen blev...
Svar
19
· Visningar
5 899
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar... Min pappa, hans tjej, hennes syster och hennes man var för ett tag sedan ute och gick med sina två...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: LillMumlan
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips från vana hundvalpsägare. Vi har en snart 14 veckors valp och har lite problem med kiss på nätterna. På...
Svar
11
· Visningar
794
Senast: Cezzan
·
B
Övr. Hund Äntligen har brukshundsklubben här fixat i hop en nybörjar kurs. Den första novermner börjar det, ska bli jätte roligt!:) Någon här...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Aningsfull
·
E
Övr. Hund Jag vet inte hur ja ska förklara detta ,men iaf... Min sambo har en lite blandras som är med mig varje dag i stallet. Och hon älskar... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 092
Senast: Athos
·
Övr. Hund Någon som vet vad detta är för färg? :angel: Våran nyinköpra schabrador valp, 10 veckor :love: Kolla svansen, skarp linje...
Svar
9
· Visningar
978
Övr. Hund Jag har en JRT kille på 7 månader som vägrar att gå i närheten av en borste. Vi har provat alla varianter som vi kan komma på,men han...
Svar
5
· Visningar
3 056
Senast: Websters girl
·
M
Övr. Hund Min svägerska köpte sig en border terriervalp förra veckan och idag ringde hon och frågade om jag ville ha en till valp..en timme senare...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: McKikki
·
Övr. Hund har dåligt samvete.. hundarna har nu senaste tiden fått bligvigt prio nummer 2 eller 3 pga otaliga familjekriser som sjukdommar...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: pippilotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra och äta i Stockholm en helg?
  • Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCX

Hund, Katt, Andra Djur