Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av hundar med dåliga höfter? HD testade min hund när han skulle användas till avel och fick se att hans höfter...
Svar
9
· Visningar
6 512
Senast: Annastazia
·
Övr. Hund här kommer några bilder på min lilla amstaff tik som är 11 veckor idag o hon heter Nikita:love...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund Grannens valp klämde svanstippen i porten så att den sista kotan ligger helt ren.Hur stor är risken att det blir amputation av en del av...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: citron
·
Övr. Hund I vardagslivet :angel: Se så vacker min Strumpa är just nu i denna sekund :D Kan det verkligen vara samma hund :crazy...
Svar
16
· Visningar
1 126
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Till en söt och snäll blandrastik som heter Leia och som har opererats för juvercancer idag... Jag ringde min kompis nyss som passar...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Sablar22
·
K
Övr. Hund Hur definierar ni "rumsren"?
Svar
8
· Visningar
857
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Regn. Ständigt detta regn. Min hund avskyr verkligen att gå ut då. Hon slokar, trycker längs husväggarna och försöker krypa under min...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Nu har vi snart haft Nilla i tre veckor! Imorrn blir hon 11 veckor gammal. Hon är otroligt människokär, och älskar framförallt barn...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Jag vill se lite bilder på era nybadade vovsingar! 6 stora badlakan,ett dränkt badrum,vatten över hela väggarna och 45min senare...
Svar
15
· Visningar
1 151
Övr. Hund I helgen åkte kameran fram och dunder som inte alls brukar vilja vara med på kort fastnade denna gång :bow: :D Är han inte alldeles...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: FT_ryttare
·
G
Övr. Hund Hur lätt går glas igenom en trampdyna egentligen? När jag tar med min egna voffsa, en shih tzutik modell mindre, till stan då vågar...
2
Svar
20
· Visningar
2 648
Senast: squarepants
·
K
Övr. Hund Hur seriös som uppfödare är man om man säljer en dobbermanvalp till människor som ska ge bort den i 60-års present till en dam som...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Blev lite fundersam när jag läste en tråd, som handlade om huruvida det är mer "synd" om hunden att ha den i lägenhet, än om den har en...
2
Svar
28
· Visningar
2 400
Senast: mårran
·
Ï
Övr. Hund har du en gordon setter?? berätta hur är den??
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Casper
·
Övr. Hund Så, vilka härifrån ska dit? Tänkte att det kunde vara roligt att eventuellt träffas, eller åtminstone veta vilka man kan spana efter. ;)...
2
Svar
22
· Visningar
1 473
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var eran hund/hundar i någon trotsålder? Vid vilken ålder? Vad gjorde dom? Vad gjorde ni? Tik, hane?
Svar
8
· Visningar
2 683
Senast: Bansan
·
Övr. Hund mina vänner som nyss köpt gård har även köpt får, och fler ska det bli så de kommer behöva en vallhund eller två. de har lite erfarenhet...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hittade en annons i tidningen om blandrasvalpar, ringde för skojs skull och hörde vad det var för något, mamman var Schäfer/Rottis och...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund ja vad säger ni,ni som tittat/tittar på det? helt plötsligt så förändrades min uppfattning om SKK väldigt mkt...:cool:
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 719
Senast: Lycanthrope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp