Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att människor har utvecklatsjadu - okej att sy till barn men inte till hundar? .
då vet inte jag vad du gör med ditt fleece som fungerar så dåligt. men jag har aldrig varit med om att fleece drar åt sig fukt. gåt ill ett stall får du se en häst med ett fleecetäcke - då ligger till och med regndropparna kvar som droppar utanpå täcket och hästen är helt torr. om du duschat den så blir täcket aldeles blött utanpå - men på insidan är det snustorrt och hästen är torr. det är ren fakta på hur ett bra fleecetäcke fungerar - annars hade man inte annvänt dem. och precis så funkar mina fleecedressa till hundarna. jag hade väl inte nnvänt det om dom blev blöt - för jag är väl ändå ute efter att skydda dem????
men hur gör man då med blöt päls? hundar oavsett ras lär ju bli kalla om de går med blöt päls länge.. är det då fel att sätta på något ex overal för att förhindra detta..
inge kritik bara en undran.. det finns ju två sidor av allt.. jag skrev bara den andra sidan.
En liiiten fråga bara..till "er" som är anti-kläder på hundar.....
Hur är det med tex. rosa koppel/halsband med "bling bling" för er då?
är det lika illa och hemskt det med?