Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gud vad fin den var!!
tänkte att jag lägger ut lite bilder på några kläder jag sytt till mina, så kanske du lägger ut fler. så om vi har tur kanske fler hakar på och vill visa sina kläder här. så fyller vi hela tråden med fina kläder i stället för dumma kommentarer!
tyson med sin fleece dress. jacka och byxor
barts fleeceoverall. jätteskön!!
nakenhunden är nog äldre än din och din pappas jakthundar i alla fall
Så nog är det lika mycket naturligt som en hund med hår!
..
man kan ju undra vad luvorna på overallerna är till för?
Nu är jag ju lit epartiskt iomed at tjag själv har använt täcke, och inte tvekar att göra det igen om det skulel behövas nån gång.
Men jag får verkligen känslan av att det inte är funktion som eftersträvas - utan "gullighet"
Och det stör mig.
Exakt!!!
Ingen kan väl säga att det där är funktionsdugligt ute.
om ni haft en fleece jacka eller dylikt ute i regn vet ju att den är värre än en tvättsvamp o dra åt sig vatten så det borde ju bli att hunden blir kallare med fleece kläder om det regnar.
å sen hörrö du - om du håller på med hästar, vilket jag antar att fu gör efetrsom du sitter på buke - så borde du veta att fleece annvända för att lägga fukten utanpå och hålla torrt inutti.Exakt!!!
Ingen kan väl säga att det där är funktionsdugligt ute.
om ni haft en fleece jacka eller dylikt ute i regn vet ju att den är värre än en tvättsvamp o dra åt sig vatten så det borde ju bli att hunden blir kallare med fleece kläder om det regnar.
å sen hörrö du - om du håller på med hästar, vilket jag antar att fu gör efetrsom du sitter på buke - så borde du veta att fleece annvända för att lägga fukten utanpå och hålla torrt inutti.
jag har haft på mina fleecedressar i regn och dom har aldrig blivit blöta hittils. men om det spöregnar och man ska vara ute länge så har man en vattentät - men att fleece är en tvättsvamp har du jävligt fel i. då är du bara så snål att du köper piratfleece (vilket är kasst) men jag köper iafl äkta fleece vilket är väldigt bra mot fukt och regn...
läs och lär...