Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Jag o Zelda i gamla volvon:
augu1.JPG


Leker i snön:
dece114.JPG


Närbild...
a14.jpg
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Tackar, jag såg mupp ut men hunden var en sötnos, som alltid!
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

haha jaså.näe tyckte inte han såg nervös ut..men på en sån bild tar man nästan för givet att den som håller i en hund som verkligen är på G ska se lite "kom igen" ut..han såg bara allmänt...förstummad ut :rofl:
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

haha jaså.näe tyckte inte han såg nervös ut..men på en sån bild tar man nästan för givet att den som håller i en hund som verkligen är på G ska se lite "kom igen" ut..han såg bara allmänt...förstummad ut :rofl:

Nej det lär vara nåt extremare innan han ser för stummad ut, Han är så lugn o skön känns tryggt att han håller i hunden för jag vet att han vet hur jag vill ha det, därför funkar det så fint att jag figurerar min egen hund.
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Häftig hund!!!!! blev verkligen fäst vid den där den va skitsnygg, häftig blandning:bump: :)
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Här är lille fjant och jag ikväll. Hunden är till och med rädd för kameran (obs! inte blixten utan själva plåtlådan)

millavita.jpg
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Oj du påminner en hel del om en tjej i Norrköping som också har två rottisar!
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

jag tycker att du ska sluta lägga in bilder på dig själv. jag har hitintills lyckats förtränga de gamla, och i min värld är du fortfarande den där korthåriga som studsar när hon går. men det blir svårare och svårare för varje gång. Jadzia, det hör man ju på namnet. som den där i "min hund styr mitt liv" fast med kort hår. svart eller platinablont.
 
Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Jag och Stina i skogen. Jag blundar och Stina räcker ut tungan... :D

PICT0103.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 155
Senast: Vovve
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 246
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp