Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Sv: Bildtråd, dig och din hund/hundar.

Jag o Zelda i gamla volvon:
augu1.JPG

Leker i snön:
dece114.JPG

Närbild...
a14.jpg

Tackar, jag såg mupp ut men hunden var en sötnos, som alltid!

haha jaså.näe tyckte inte han såg nervös ut..men på en sån bild tar man nästan för givet att den som håller i en hund som verkligen är på G ska se lite "kom igen" ut..han såg bara allmänt...förstummad ut :rofl:

haha jaså.näe tyckte inte han såg nervös ut..men på en sån bild tar man nästan för givet att den som håller i en hund som verkligen är på G ska se lite "kom igen" ut..han såg bara allmänt...förstummad ut :rofl:

Nej det lär vara nåt extremare innan han ser för stummad ut, Han är så lugn o skön känns tryggt att han håller i hunden för jag vet att han vet hur jag vill ha det, därför funkar det så fint att jag figurerar min egen hund.

Häftig hund!!!!! blev verkligen fäst vid den där den va skitsnygg, häftig blandning:bump: :)

Här är lille fjant och jag ikväll. Hunden är till och med rädd för kameran (obs! inte blixten utan själva plåtlådan)

millavita.jpg

Oj du påminner en hel del om en tjej i Norrköping som också har två rottisar!

jag tycker att du ska sluta lägga in bilder på dig själv. jag har hitintills lyckats förtränga de gamla, och i min värld är du fortfarande den där korthåriga som studsar när hon går. men det blir svårare och svårare för varje gång. Jadzia, det hör man ju på namnet. som den där i "min hund styr mitt liv" fast med kort hår. svart eller platinablont.

Jag och Stina i skogen. Jag blundar och Stina räcker ut tungan... :D

PICT0103.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 632
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
214
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka