Sv: Nervös!!

har hänt mig och jag tog bara i halsbandet mellan två moment så det beror nog helt på domare faktiskt.

Ganska onödigt att tappa hela helhetsintrycket på det.

Javan
 
Sv: Nervös!!

Ja, jag får anmäla oss till flera tävlingar så att vi båda blir vana situationen. Det är ju inte lätt för hunden när den känner att matte är osäker heller. Får träna mera tävlingslikt med störning också. Vi har tränat mycket med störningar just för att det är vårt stoora problem, men det är skillnad på träning o tävling. Märktes tydligt igår..

Pinsamt att hunden sket i rutan!!:o
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 635
Senast: fixi
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 883
Senast: Stereo
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 173
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp