Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hihi......vad kul.
Vet att jag såg er, ni satt delvis på läktaren längst åt höger, längst ner. Det var bla. två damer som pratade med er om din hund. Den ena hade glasögon och långt hår.
Jag hade mina två hundar med mig...som du kan se i inlägget ovan.
Ni satt också precis framför oss på gräset vid staket längs med arenan vid samma läktar.......
Jag har en kille som är 50% N. Foundland o 50% B. Sennen.
Har inge bilder på datorn just nu förutom den på min avatar där han är liten. Måste rensa hårddisken
Min sötnos är blandning mellan Alaskan/Schäfer/Karelsk Björnhund.
Så himla fin och har ett tufft namn som passar honom perfekt = Rocky.. Men bilder har inte hunnit fixas, men det kommer
Min är hälften bordrecollie, fadern är okänd, men vi misstänker en blandras finsk spets-cockerspaniel. Hon är världens vackraste. Nu vet jag tyvärr inte riktigt hur jag får hit bilden, kan nån hjälpa mig?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.