Gnist är huslig idag

Sv: Gnist är huslig idag

:rofl: :rofl:

Lever är ju skitäckligt ju :eek:

Överlever de att äta den rå (som de oftast äter lever), så överlever de den nog torkad också :D
 
Sv: Gnist är huslig idag

Lever är verkligen vidrigt. Men jag tycker att levergryta kan luktaa ganska gott. Men smaken...brrr:crazy:

Jag ska helst inte ge min hund frolic nåt mer, så jag måste fundera ut nåt annat smaskigt han kan få istället.

Han gillar inte de färdiga levergodisarna så speciellt mycket. Men det här är nog annorlunda.
 
Sv: Gnist är huslig idag

ca 60-70 grader. brukar låta dem vara lite mjuka i mitten, håller inte lika länge, men min hunds motivation blir myyyycket högre...:D
 
Sv: Gnist är huslig idag

Det där har jag också hemma och hundarna älskar det. Men jag köper mitt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 634
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 795
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 362
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 887
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tångbett dåligt?
  • Konsten att välja ett bra hundnamn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp