Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du vet, teori och praktik är inte precis samma sak. Jag är ingen pedagog men jag är en jävel på att träna hund. Min bakgrund har jag just gått igenom i den andra tråden, om dressyrlänkarna.Vad har du själv för kunskaper att förmedla
Sticker in med en lite dum fråga. Vad är dådkraft? Att hunden i tex skydds inte bangar för att angripa?
Får väl ta en sammanfattning då; haft hund i 26 år, tävlat på elitnivå i drygt 20 (5 lydnadschampions, en kval. till SM) haft bc, rottweiler (1 LCH) o jaktgolden (4 LCH), har idag 4 jaktgolden o en Berger des Pyrénées.
Har även tävlat inom bruks, viltspår o på jaktprov, om än på ngt lägre nivå. Jag har nog hållit på med det mesta utom skydd.
Jag är fortfarande säker på att du är Flinisen eller vad hon nu hette. Och såvitt jag vet var hon väl knappt 20 år?
Jahahaha... då är det inte jag:smirk:
Jag är fortfarande säker på att du är Flinisen eller vad hon nu hette. Och såvitt jag vet var hon väl knappt 20 år?