Jag måste ha en sån här!!!

Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Söta fluffbollar, jag vill alltid ha alla gulliga djur jag ser men har ändå valt en Amstaff.
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Kan ingen vänlig själ berätta vad rasen heter? Har alltid undrat utan att fått nåt svar.
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Tackar. :)

Är det inte en sån som hon assistenten i "The Nanny" (med hon fran fine som har så jobbig röst) har?
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Jag anser inte att om man lägger in en hund bild här är det samma sak som att lägga in t.ex. en smink tråd i dressyr forumet.

i denna tråden är det meningen att vi ska kunna diskuteran ästan allt mellan himmel och jord bara det är mindre häst relaterat.

Blir någon väldigt väldigt störd och blir typ illamående så fort dom ser min tråd så ja visst - flytta den då.
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Vart ligger skillnaden? :angel:

EDIT:

Ok, det var rätt stor skillnad. Men jappen var sötast. :D
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

För att det finns ett hundforum.

Men jag förstår trådskaparen. Jag skulle också kunna lagt en sådanhär tråd på ÄU istället för på hund för att slippa agressiva hundägares kommentarer om att bara skaffa djur för att de är söta och sedan skriva en lista med 300 anledningar till att bara vissa personer är tillräckligt kompetenta att ha hund. ;) :angel:

:bow::bow: Du kan verkligen fånga verkligheten på ett talande sätt!
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

*knapplån*

Svärmor har haft ett antal sådana hundar. Både egna och på foder. Blev dom inte sjuka, så var de agressiva mot sina valpar. :crazy: Skälliga små rackare är dom oxå. :devil:

De är säkert söta å trevliga sällskapshundar. Men jag kan ju inte påstå att jag gillar dom. Men så gillar jag över lag inte vita små fluffiga golvmoppsraser heller. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 900
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 446
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 631
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp