Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Satt och rotade bland gamlöa trådar och hittade en från förra året. Det ska alltså vara bild på dig och din hund. Kör på! (jag tar min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 873
Senast: amarillo
·
H
Övr. Hund Vill bara höra vad ni tror kan vara anledningen till att min fyraåriga terrier följer efter mig HELA HELA tiden... Till exempel: om...
Svar
16
· Visningar
12 440
Övr. Hund Nån här inne som har någon erfarenhet av dom? Vi har planerat att skaffa en i slutet av året/början av nästa år och har pratat me...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Har bestämt mig för att vovvan här hemma defenitivt inte skall ha valpar någon gång. Och vill gärna försäkra att det inte inträffar...
Svar
15
· Visningar
7 761
Senast: scotty
·
Övr. Hund I måndags kväll när jag skulle ta ut valpen på sista kvällskissen, lyckas jag ramla i trappan i trapphuset. Eftersom jag höll valpen...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Websters girl
·
V
Övr. Hund hej! är ny här men hopas att någon har lust att hjälpa mig ändå! Jag har en 11 veckors valp (gråhund) jag har lite frågor om: Hur...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Nu är hösten i full gång så i den här tråden vill jag se höstiga bilder på era vovvar :) Har tyvärr inget eget bidrag till tråden...
2
Svar
23
· Visningar
1 654
Senast: Tindrande
·
B
Övr. Hund Hade tänkt skaffa stryp till mina hundar, mest under träning åså... En fråga till er som är vana vid dessa halsband... Vilken längd...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Casper
·
Övr. Hund min hund har varit chipmärkt nästan enda sen jag tog över han,snart 2 års sen,och jag har alltid kunnat känna chippet,men nu är det som...
Svar
9
· Visningar
1 935
Övr. Hund Hugo är en hund som aldrig kissar inne, det finns liksom inte i hans värld. Dock har det hänt att jag varit för sen när han har varit...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Tror att min vovve har drabbats av det. Är det akut eller kan jag avvakta tills i morgon med att kontakat veterinären?
2
Svar
28
· Visningar
5 831
Senast: Gecko
·
Övr. Hund Fredagen den 13 valpade tiken jag och min sambo tingat valp på, och där blev en tik till oss! Jippie!!! Vi har varit oroliga att där...
Svar
6
· Visningar
786
Övr. Hund Hur är den? Syrran har en Shiba, är dom lika i sättet? Akitan är ju större, men mer? Tycker den är så otroligt vacker!
2
Svar
35
· Visningar
3 119
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Min 7 månaders PRT tik Vilya har börjat bete sig konstigt vid möte av andra hundar... Det ylas, det skälls å grejas... hon har varit...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Undrar om det kan vara lönande att driva ett hunddagis?? Någon som vet?? Är det då ett måste att man har det hemma pga hyreskostnader...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Med fina, charmiga, kufiska, lustiga eller bara konstiga kort på hundgänget som huserar här hemma. Mellanbarnet svingade kameran i...
2
Svar
20
· Visningar
1 422
Senast: Gnist
·
Hundträning Blir lite nyfiken på hur andra lägger upp sin träning.. om den läggs upp överhuvudtaget? Vad tränar du? Följer du ngt speciellt...
2
Svar
32
· Visningar
2 476
Senast: Tie
·
Övr. Hund jag ska ev. skaffa hund och undrar om man kan ha en briard till agility? undrar även ca pris på en briard tik (valp)?
Svar
15
· Visningar
3 245
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vad är det för skilnad mellan engelsk, irländsk och gordonsetter? Har varit inne på resp. ras hemsida och den enda jag egentligen blev...
Svar
19
· Visningar
5 838
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar... Min pappa, hans tjej, hennes syster och hennes man var för ett tag sedan ute och gick med sina två...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: LillMumlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp