Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund I våras fick min schäfertik 7 valpar o igår kom en av tikarna o hälsade på.:) Våran tik tycker inte om andra hundar o brukar vara allt...
Svar
7
· Visningar
6 668
Senast: Pi Pi
·
L
Övr. Hund Skulle behöva lánkar dár de sáljer relativ billigt o bra hundtácke till stora hundar. Tacksam för hjálp snálla bukesfolk :)
Svar
1
· Visningar
594
Senast: MrsScabtree
·
R
Övr. Hund Har en jobbarkompis som har två flat. Vi brukar diskutera olika träningsmetoder och hunduppfostran och jag tycker att han är så... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 566
Senast: Tie
·
Övr. Hund Vad ska jag göra för att min sch inte ska vara så fruktansvärt rädd för ´vetten?? Tips...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har funderat ett bra tag på vad jag ska har för ras när mina vovva blir gammal..... Nu har jag 3 blandrashundar, en tik BC/jämhund...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Mallory
·
Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Arne, och snön! Tyvärr är de ganska mörka, för snön reflekterar.. Arne sitter lite motvilligt i snön... 2
Svar
22
· Visningar
1 961
Senast: Only_Me
·
I
Övr. Hund ni kommer säkert ihåg träden ja la ut för JÄTTE LÄÄÄNGEEE SEEEN de va typ i februari-06 ja la ut den på mitt lilla älsklings troll...
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: Annielee
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Cezzan
·
A
Övr. Hund Det är en stor uställning för hundar här i Stockholm i November, eller December, minns inte vilket. Vår salukitik har enligt uppfödaren... 2
Svar
32
· Visningar
5 270
Senast: IndianaJones
·
H
Övr. Hund Hej hej! Jag tänkte höra om det är någon som vet om det kommer komma några fler utställningar i Stockholmstrakten?! :smirk: Eller i... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 700
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund Nu är jag super glad, kanske det börjar vända för mej. Avlivade min älskade springer pojke för ca 2,5 månader sedan och sa att jag...
Svar
3
· Visningar
781
Övr. Hund Fy, vad arg och besviken jag blev på min hund nyss. Jag har skrivit om henne förr (9 månaders busunge) och vissa dagar är det bättre och...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: Kilauea
·
O
Övr. Hund tänkte bjuda på en vinterbild på min lilla prinsessa :love: http://i6.photobucket.com/albums/y209/oserios/bebisarna/P1010060.jpg... 2
Svar
37
· Visningar
2 907
Senast: LadyBlue
·
S
Övr. Hund Hejsan jag undrar om hundar kan få pest? , Isåfall kan dom smittats av T.E.X en kanin som har pest? Tacksam för svar :confused:
Svar
9
· Visningar
5 864
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad tycker era hundar om att vara ute och gå/busa i snön? Mina pudlar har helt olika uppfattningar om snö, den yngre(2år) älskar att... 2
Svar
20
· Visningar
1 325
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Eller måste man, trots att det bara är oktober, kalla det vinterbilder? :angel: Människan på bilden är nästan 180 lång. ;)...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: iafia
·
Övr. Hund Alltså, nu är gränsen nådd!! Detta är nog det värsta jag sett på änge. Jag kan köpa att man klär hunden om den verkligen fryser, Lady... 2
Svar
27
· Visningar
2 235
Senast: Jozze
·
Övr. Hund visa bilder på era hundar in action! alltså inga ligga i soffan bilder utan med rörelse! här är mina bidrag! 2 3
Svar
44
· Visningar
3 116
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Strax efter kl: 14:00 så vet jag helt säkert om det är valpar eller inte. Dock "vet" jag redan nu att tiken är dräktig, men att se...
Svar
19
· Visningar
993
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Bekanta till mig har köpt en ny hund, rottweiler/am. bulldog. Vad kan man förvänta sig av en sådan blandning? Blev riktigt orolig när...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Raven_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Klippmaskin
  • Guldfasanerna