små hundraser.

Sv: små hundraser.

Jag ska ev skaffa mig en liten vovve, och letar efter en liten ras(dvärg-storlek) som är ganska snäll mot plånboken.

Vet ni kanske några?
Gärna bilder.


Vill du ha en valp eller spelar det ingen roll? Finns annars jätte många hundar på olika hundhem som behöver nya hem pga att de blivit lämnade och övergivna, bättre att ta hand om en sån hund än att de ska avlivas pga av människors dumhet.

//Ariel
 
Sv: små hundraser.

Helst ingen valp.
Vart kan man kontakta sådana hem?

Jag vet inte riktigt men man brukar kunna söka på google. Sen så finns det en sida som heter www.omplacerings.... Kommer inte ihåg mer vad den hette, nån annan som vet det kanske? Det är i alla fall en sida som är liknande Buke. där man kan hitta hundar/djur som behöver nya hem. :D

//Ariel
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 139
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 245
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp