Vilken är din favoritras?

Sv: Vilken är din favoritras?

*kl*


LABRADOR RETRIEVER :)
(originellt jag vet)
 
Sv: Vilken är din favoritras?

Jag är barnsligt förtjust i dvärgschnauzrar! För mig är de dom optimala familje/hästhundarna.

Dom är små(man kan ha många:love: ), dom är starka och orkar hänga med på det mesta:) ,dom vaktar och är absolut inga mesproppar!:banana:

Jag hade riesenschnauzer från första början, men med ålderns rätt så har jag landat i mina dvärgar:love:
 
Sv: Vilken är din favoritras?

Dvärg-schnauzer ! :love: :love:

(ska skaffa en sådan)
 
Sv: Vilken är din favoritras?

Jag har alltid varit svag för Rottweiler och Dobermann så jag måste säga dom raserna. Men om jag ska välja en utav dom så får det bli Rottweiler.
 
Sv: Vilken är din favoritras?

Uha, va svårt det är att välja :crazy: Men det får nog bli Pitbull Terrier :)
nej inte svårt, självklart *hihi*

pitbull,en hund som tycker om att vara med överallt,rolig,aldrig trött och sur! :love:

så sant så sant, men du har inte träffat min kicka. hon kan va SUR.. men det är bara när matte säger fy.... :rofl:

men hanen är alltid överlycklig.. man kan tro att han går på nåt. :rofl:


Pitbull :love: :D
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 245
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 863
Senast: tuaphua
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp