Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och fy fan vad det luktar :eek: Hoppas hundskrällena uppskattar vad jag står ut med för deras skull :cool:
2
Svar
34
· Visningar
2 203
Senast: Mysgrisen
·
M
Övr. Hund Min vovve opererade sitt knä i onsdags :( Nu har hon ett morfinplåster på ryggen, purogesic fentanyl står det på det. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
6 031
Senast: Stoppard
·
V
Övr. Hund Jag har fått ta över en boxerhane på 7 år ganska nyligen. Jag vet att han innan hade lite problem med höfterna, om man var ute länge å...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: Visa
·
E
Övr. Hund Tittar lite på kennlar oså. Men så svårt att se på kort hur hunden ser ut och hur den är :D Letar efter: En vacker rottis som är...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Ja, jag har ju skrivit om det här förut men nu har jag funderat lite längre. När jag går fot med Nikita(tax) så vill hon inte gärna...
2
Svar
35
· Visningar
2 020
Övr. Hund Är nyss inkommen från en längre promenad med min unghund på 8 månader. När vi kom in i trädgården så busade vi lite..eller rättare sagt...
Svar
1
· Visningar
3 320
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund För visst ska det väl sättas så att när man släpper efter kopplet ska halsbandet bli större.
Svar
7
· Visningar
2 183
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Har köpt en långbent släthårig tik som ska hämtas på söndag och nu sitter jag och dregglar på halsband på internet :D . Mina andra...
Svar
2
· Visningar
2 475
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Effektivaste hjälpmedlet mot skall? Gäller extremt falsettskällande JR. Vart köper man hjälpmedlet och till vilken kostnad?
Svar
12
· Visningar
838
Senast: Miss
·
K
Övr. Hund Min valp har symtom på förhudskatarr, men från olika håll får jag höra att han är för ung för det. Hur gamla var era hundar första...
Svar
4
· Visningar
5 930
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Nu har våran hund blivit en riktigt stor gosse. Hela 5 månader har han hunnit bli :) Här är han 9 veckor, dagen vi hämtade honom...
Svar
11
· Visningar
1 135
Senast: Blazicq
·
Övr. Hund Hur är det med det? Ska man åka till vc, eller räcker det att tvätta rent med typ desivon och hålla ett öga på det? Blivit lite tuggad...
2
Svar
22
· Visningar
4 912
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Min 5 mån tik är helt rummsren. Men när det kommer folk. Då blir hon över glad. Skvätter då en massa på golvet. Hur vad skall man göra...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Novelette
·
I
Övr. Hund Vad har ni för ljud som betyder att er hund ska ta kontakt med er och sen komma till er? Min gamla hund lyssnade först på namnet och...
Svar
16
· Visningar
2 753
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Vilka anledningar är nog för att försäkringsbolaget ska gå in och täcka? Jag har 2 tikar som jag vill kastrera (helst samtidigt)...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 499
Senast: scotty
·
T
Övr. Hund Hej! Har en underbar blandis,rottweiler och alaskan malamute på 7 månader. Hon är otroligt duktig och lättlärd! Har även gått valpkurs...
2
Svar
31
· Visningar
2 325
Övr. Hund ååååååh, vi är så stolta över vår rottweiler! Han gick mentaltest igår och fick sådana lovord av uppfödare och andra hundägare, han var...
2
Svar
23
· Visningar
2 030
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Har aldrig haft någon valp som denna jag har nu alltså..! Han absolut VÄGRAR att göra ifrån sig utomhus! Går ut flera gånger om dagen...
Svar
7
· Visningar
1 155
Övr. Hund Leker som jag tidigare skrivit ibland lite med tanken på en hund till . Har redan en femårig Springerhane, som man väl får klassa som...
Svar
19
· Visningar
1 338
Övr. Hund Har efter en tids planering nu hittat en valp:love: . Ska dit imorgon och titta, valpen är nu ca 4 veckor. Vilket betyder att vi måste...
2
Svar
24
· Visningar
5 366
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp