Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Glöm inte hundprogramet som är på TV4+, nu klockan 20.00 :idea: 2
Svar
21
· Visningar
2 089
Senast: Rea
·
Övr. Hund Det fanns ju en tråd för ett tag sedan om lustiga kommentarer från icke-hundmänniskor. Så nu är det väl ändå dags för en tråd med... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 007
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Nu är det väl dags för en tråd med nya vinterbilder :idea: I natt har det kommit ganska mycket snö hos oss. Bilder kommer snart.
Svar
18
· Visningar
1 075
Senast: Ambra
·
Svar
2
· Visningar
868
Senast: MrsScabtree
·
R
Övr. Hund Hur länge sen är det som den vackra mörka färgen på golden försvann? (Finns väl några kvar, men rent allmänt...) Vad var det som gjorde...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Monia Tex
·
T
Övr. Hund Va å kollade hos en uppfödare igår och tingade en liten hanvalp! Han är världens sötaste lilla hund. Är av rasen cavalier king charles...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Tovanlovan
·
W
Övr. Hund Ja ni får dras med mina frågor:D Enzo är nu 11 månader och har blivit könsmogen. Vi letar med ljus och lykta efter ett enda uns av...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Kan inte ni som har miniatyr hundar (typ papillon, dvärgtax, dvärgpincher, Prazsky Krysarik, Shih tzu mm) slänga in lite bilder, och...
Svar
5
· Visningar
1 811
L
Övr. Hund Min rottis har haft rätt regelbundna fällperioder. Men nu har han fällt konstant sen tidiga sommaren och det tar aldrig slut. Vad kan... 2
Svar
23
· Visningar
3 753
Övr. Hund Nu är hon 5 veckor in i dräktigheten och magen är ju inte så vansinnigt stor ännu, men den växer sakta men säkert :love: Ser ju... 2
Svar
25
· Visningar
1 518
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min gamla hund, som i alla år varit väääldigt liten i maten, har blivit hungrig och glupsk som en hel labrador ;) :eek: Hon är i bra...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: tott
·
D
Övr. Hund Är ju nybliven hundägare sedan 5 månader tillbaka, då jag och min sambo köpte ett syskonpar, en tik och en hane. Men (har ännu inte...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: martha
·
Övr. Hund Var ska man leta? Annonser? Direkt från uppfödares hemsida? Tycker att bl*cket.se är lite... jag vet inte. Inte helt seriöst kanske...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Har ni täcke på eran/a hundar? Varför? Är det när ni ska göra något specíellt? Vad för täcke har ni? Helfodrat eller bara ett... 2
Svar
37
· Visningar
3 092
Senast: Kamomilla
·
P
Övr. Hund Fick ta bort min älskade hund i början av året efter 14 härliga år tillsammans. Även om jag verkligen minns honom med glädje så är...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: portofri
·
Övr. Hund Om er hund hade varit något annat än en hund, vilken kändis hade den då varit? Min tänker skicka sin meritlista till Hollywood så han... 2
Svar
21
· Visningar
1 779
Senast: Rea
·
Övr. Hund Hittade en bild på en rottweiler, ser ut som en utställningsbild. Är det bara jag, eller ser det helt fel ut? Ska verkligen en...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund nu är vi tillbaka efter en extremt stressig släktträff. Loke skötte sig helt fantastiskt bra och lekte i flera timmar med min 2,5 åriga... 2
Svar
26
· Visningar
15 044
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Hund I somras gjorde liten Nova en rejäl vurpa. Hon haltade ett tag men inte allvarligt, vet då såg inget. Under den här veckan har -jag sa... 2
Svar
25
· Visningar
1 574
·
Övr. Hund Behöver ett täcke till hunden, ett i skarpa färger och med rejält med reflexer så vi syns i mörkret. Men novis som man är så undrar jag...
Svar
13
· Visningar
1 250
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka