Lustiga saker från "hundkunniga" människor

Sv: Lustiga saker från "hundkunniga" människor

:rofl: :rofl: :bow:

Nu får du allt berätta vilken kennel din Beauceron kommer ifrån!

Min tik kommer från "des Assiers". Bor nämligen i Frankrike men håller på att flytta tillbaka till Sverige.
I Frankrike är ju rasen väldigt vanlig men det är när vi varit på besök i Sverige jag har fått diverse märkliga kommentarer.
 
Sv: Lustiga saker från "hundkunniga" människor

Min tik kommer från "des Assiers". Bor nämligen i Frankrike men håller på att flytta tillbaka till Sverige.
I Frankrike är ju rasen väldigt vanlig men det är när vi varit på besök i Sverige jag har fått diverse märkliga kommentarer.

Åh intressant! Om du har msn eller något får du gärna PM:a mig. Alltid kul att jämföra beauceroner!

Kan inte säga så mkt ang. kommentarerna eg då jag tyckte Beauceronen var en väldigt snygg blandras innan köp :o
 

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 178
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 328
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 481
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp