Vems hund skulle ni vilja ha

Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Om du e svag för taxar så är väl min lilla godisbit något för dig?
4966006.jpg
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Nämen jag skulle gärna ta den där korthåriga merlefärgade! Den är ju helt underbra!! Jag visste inte ens att något sådant fanns :) Jag är totalt kär!!
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

han e långhårig,det har inte vuxit ut riktigt än på den bilden. där är han 4 månader
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Nån som har en galen JR så vill jag ha den :)
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

jag tror jag och brandgul har lite samma smak. jag är också svag för merlefärgen. men din var verkligen jättesöt!
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*skrattar* Atlaz tycker inte om gubbar heller så det blir kanske någon ömsesidig hatkärlek mellan gubben din och "lilleman" ..

Hm.. Men det verkar lösa sig nu iaf, ska träffa en tjej nästa helg som är väldigt intresserad. ( håll tummarna )

Jag håller tummar och tår för att det är rätt lösning för er. Det vore ju skönt om det äntligen löser sig. :)
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Han är inte merle (tigertax) Vanlig röd med svarta strimmor helt enkelt.
5218711.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Jag kan ta henne annars;)

Finns många hundar som jag skulle vilja ha härinne men efter allt jag har avslöjat om mig och min hund så skulle väl aldrig någon låta mig ta i deras hund:D Den kanske hade slutat lika ouppfostrad och galen som min egen.....:angel:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Åh vad heter den söta lilla hunden som sitter i solen med en pipmojäng i munnen, eller leker "bump ugly" med gosedjuret. Den vill jag också ha.:love: Jo Aningsfulls sötis så var det.

:rofl: Det där måste vara den bästa beskrivningen jag någonsin läst på min hund. :rofl:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

a100.gif
När minnet sviker på namn är jag bra på förklaringar, och med din hund fastnade minnet på dom två bilderna.
a105.gif
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Oh, vilken sötis :love:

Jag kan ta den lille...två söta taxisar! :)

Brandgul: Menar du Nikita?
4474157.jpg


Hon niger o tackar isf!!:D
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Tänk vilka sötingar de blitt om min tax får para sig med din.. Då blir det riktiga merle långåriga taxar.
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*knapplån*

Är det ingen som vill ha en överkåt, sexuellt frustrerad, pissgrinig hane.
Han är VÄLDIGT billig just nu.
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*kl*

Gillade helt klart färgen på Gnists "frysbox" :) :)

Pippi27;s Nova är ju ursöt, men med den energin vet jag inte riktigt om jag orkar med....:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Det är jag som har weimaraner :) Mina flickor började snyfta här över att ingen ville ha dem, så det var tur att skrev ;)

//E
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*kliar i fingrarna* :angel: :angel: :angel:

Dock anser min lilla fegis till golvmopp att stora hundar är faaaaaarliga, nosa på deras bakben när de går förbi går dock :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 105
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 665
Senast: Tantan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 258
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp