Vems hund skulle ni vilja ha

Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*kl*

Vofflan finns fortfarande kvar...ingen har tingat henne än. Måste vara ett misstag!:D





:D:)
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Nu tycker faktiskt jag att du ska berätta!!:devil:

Har jag ju redan gjort
teu26.gif
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

:devil: !!!

Jag har ju en smått schizofren gatukorsning (bc/xx/xx/xx/xx)
med ha-begär och separationsångest, dock otroligt snäll och
positiv. Sover i sängen, gör hon också. :D Ett kap, med andra ord.


:D:angel:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

jamen det låter som ett riktigt fynd! när ska jag komma och hämta henne? tar du ett st flamstramslabbe eller kanske en prima vakthund i utbyte?
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Min egen (för det mesta). ;) Hade iofs. inte haft något emot Nenne1s göötti; han är så himla fin och gööttisar är så himla trevliga. :D Cillamuffins schäfer är himlans söt också.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

En prima vakthund låter kanon, jag har alltid velat ha en hund att skrämma folk med!:D

*bytt är bytt*
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

(och cillamuffins.)


...tack.... :love:

Nu känns det ju nääästan som om jag kan förlåta hormonmonstret för att hon inte bara pinkat ner sin egen säng i morse utan även min... Nästan. :smirk:

Jag känner inte så bra till vad folk här har för hundar, men om någon sitter på en liten lurvig sak ca en tvärhand hög som inte behöver mer än två varv runt kvarteret per dag och sover 23 timmar om dygnet - så är det den jag vill ha!

Tillägg: kom på, det är ju Marthas hund jag syftar på så klart!! Den där lilla taxen med hjulben... :D
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

min schäfer passar in på beskrivningen. fast hon är nog två tvärhänder stor ;). och redan bortbytt. men ni kan ju dela på henne! och vips är problemet med två tvärhänder borta :idea: :D

jag kanske ångrar mig angående din hund. men å andra sidan så hoppade en mycket lerig Loke upp i sängen idag och det är nog lika illa... :o
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

jag kanske ångrar mig angående din hund. men å andra sidan så hoppade en mycket lerig Loke upp i sängen idag och det är nog lika illa... :o

Svikare.... :devil:

;)

Nja, jag vet inte det jag. Sitter just nu och brottas med hur man ska lyckas tvätta en madrass på ca 200*80*30. Den lär ju inte gå in i tvättmaskinen iaf.... :crazy:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

(och cillamuffins.)

Jag känner inte så bra till vad folk här har för hundar, men om någon sitter på en liten lurvig sak ca en tvärhand hög som inte behöver mer än två varv runt kvarteret per dag och sover 23 timmar om dygnet - så är det den jag vill ha!

Tillägg: kom på, det är ju Marthas hund jag syftar på så klart!! Den där lilla taxen med hjulben... :D

Näpp, det är ju min du syftar på. Hon ligger just nu ihoprullad i sängen och om jag tar ut henne ser hon lidande ut och springer snabbt mot dörren igen :rofl:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Dina kriterier passar utmärkt på Zingo. Han är precis vad du vill ha fast i överkant.
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

amber1.jpg
Erkänn att du egentligen alltid drömt om en sådan här istället för en brukshund;)
amber1.jpg

eller är hon för tuff för dig.....
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 115
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 669
Senast: Tantan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 258
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp