Vems hund skulle ni vilja ha

Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Vems hund vill du ha då??

______________________________

Personligen skulle jag inte ha något mot att husera Fraggel_Tess's Electra eller RealRealtion's Barras :love: :D

Jag har funderat hela dagen på vems hund jag skulle vilja ha o inte kommit fram till nåt vettigt ännu.
Satt o fundera vilka som har vettiga Schäfrar som jag vet är bra men kommer inte på nån lika så gäller Rottisar ,sen de övriga 3 bruksraser jag ens kan tänka mig vet jag ingen då Malle,Dobermann,Risenschnauzer.

Så det får nog bli att jag håller hårt i mina 2 hundar efter som de är efter traktade här på Buke.

men återkommer om jag kommer på nån.
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Hade jag tid för en extra hund skulle jag vilja ha Calaziryas Atlas. Jag har alltid sagt att jag ska ha en grandis när jag blir pensionär som motor till rollatorn. Bra för att motverka väskryckare också...
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Elionors goldentik kan nog bli väldigt fin när hon blir äldre. Men Brandguls yngsta står allra högst i kurs :love: (bara för att jag ska vara diplomatisk, den äldre är rasande söt, men två gamla bitchar är en för mycket). Piru's Jääkeri verkar också kalaskul, en schäfer med humor! och vacker som en dag (obs hunden :angel: ). och sedan har vi ju Novelettes lilla taxfröken, jag har alltid varit svag för taxar...
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*kl*

Jag snor Gnists Strumpa:love: ögonaböj!:D
Sen var det någon mer.....*tänker*

Får återkomma om det!:D
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Vet faktiskt inte vems hund jag skulle vilja ha. Men dessa är kriterierna :D
Inte vara rädd för människor och andra hundar.
Inte vara skvätträdd
Inte bli "upprörd" så fort det blir tal om bilåkning eller att vara ensam

Ja, helt enkelt inte som hunden jag har nu, min lilla tuss. Som trots alla "fel" är den underbaraste vovven :love:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Elionors goldentik kan nog bli väldigt fin när hon blir äldre. Men Brandguls yngsta står allra högst i kurs :love: (bara för att jag ska vara diplomatisk, den äldre är rasande söt, men två gamla bitchar är en för mycket). Piru's Jääkeri verkar också kalaskul, en schäfer med humor! och vacker som en dag (obs hunden :angel: ). och sedan har vi ju Novelettes lilla taxfröken, jag har alltid varit svag för taxar...


Glöm Brandguls yngsta, henne ska jag ha :D :love:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Jag lovar att jag inte ska skvallra för henne. *viskar så att hon inte hör*
Julie är också en ganska (väldigt) svartis dam. Men nu har hon börjat acceptera att jag faktiskt gillar Harry också. ;)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 114
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 668
Senast: Tantan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 258
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp