DESPERAT behov av HJÄLP!

Sv: DESPERAT behov av HJÄLP!

Öh... Ja inte är det då jag som ska göra det. Skicka iväg hunden istället.
Har jag på något ställe antytt att jag tycker du ska göra det:confused: , jag ställer bara en fråga, ber om ursäkt för min dumhet.
Förresten så kan väl inte jag skicka iväg hunden, men det förstår du nog om du tänker efter...
 
Sv: DESPERAT behov av HJÄLP!

Ska brorsan finna sig i att hans grejs blir nerpissat då? Jag menar, han har ju inget intresse i hunden, det är resterande familj som vill haaaaaaaa. Är det så att han ska vara den som aktiverar hundskrället och sätter "pli" på den?

Mitt svar är att någon måste ju göra det och eftersom att han inte verkar orka fast han stör sig på det så kan de väl inte ha kvar hunden. Eller? Man kan ju inte bara sitta och gnälla på att hunden pissar inne, men inte orka göra något åt det? Jag mår illa av att veta att det finns hundar som har det så hemma, och alla tittar på, men inte orkar göra något för att det är "för jobbigt". Det är bara att köpa sig ett regnställ och börja aktivera hunden. Svårare än så är det inte. Eller så finner man sig i situationen och torkar piss. Det är så att vara hundägare. Det är ett jobb och i många fall ett stort jobb. Det är inga leksaker.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp