Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Om ni såg följande på en uppfödares hemsida: E-kulls valparna är nu vaccinerade, id-märkta, besiktigade och även ögonlysta. Alla...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund min lilla schnauzertik har redan børjat visa lite att det snart ær dags. det oroar mig lite eftersom hon skall ha på søndag. ær det...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Allt roligt har en tendens att krocka känns det som. Nu måste jag välja att antingen åka ner till Umeå på rasträff och träna med en...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: islands_lover
·
Övr. Hund betalar ni en avgift för att vara med i era träningsgrupper? alltså utöver medlemsavgiften i klubben? upptäckte till min förvåning att...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Ja vad finns det för snygga helstryp? Helst i läder? Finns det någon sida med snygga hundhalsband f.ö? Gärna lite roligare...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Bansan
·
Övr. Hund ?? http://se.msnusers.com/afopq26ajt6rgip6rdeapvf4f0/Dokument/Namnlös.jpg Ha Ha Och en på hela familjen...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Bansan
·
Y
Övr. Hund Vi har fått en massa kokt kött från en restaurang till hunden. Nu undrar jag bara hur man ska fodra med det på bästa sätt. Ska man bara...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: mimmipigg
·
R
Övr. Hund Vad anser ni skall vara kriterier för användande av hane i avel? Frisk med egna meriter, tycker jag är självklart. Bra och intressant...
Svar
18
· Visningar
1 454
Senast: fjutten
·
H
Övr. Hund Hur funkar det att flytta utomlands med hund? Sprutor? Pass? Karantän? Annat krångel? Hur funkar det inom EU jämfört med om man åker...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: KickiH
·
I
Övr. Hund Vad behövs för att importera en fransk hund? Är det karantän? vilka sprutor krävs?
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Dorro
·
T
Övr. Hund Jag är sugen på att börja träna agility med min lilla vovve:) Inte för att tävla eller så, utan bara för skojs skull. Hur gör man för...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: Miiip
·
Övr. Hund låg å myste med min hund nyss när jag upptäckte nåt skumt under huden vid bröstbenet! en hård sak, ca 0.5 cm långt å ca 1 mm brett. man...
Svar
10
· Visningar
857
G
Övr. Hund Frågor: Jobbar man med hunden lös i eftersök?
Svar
13
· Visningar
2 554
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Och 2:a bästa tik, med CERT blev lilla fröken Tita :banana: :bump: :banana: Strumpan blev 2:a bästa unghane, slagen av den hund som...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: syrran
·
T
Övr. Hund Vad kostar det att röntga HD och AD? Vad betyder HD A?
Svar
8
· Visningar
896
Senast: islands_lover
·
Övr. Hund Våran djuraffär har inte kalk i sitt lager. Kan man ge något annat med mycket kalk i till sin hund? Hur är det med tex filmjölk??
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Vad vill man ha när man mentaltestar en hund? Hur ska den vara? Göra vad och när? Ska mentaltesta min schäfer till våren men funderar... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 449
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund En del saker var knappt kul, men andra kan man ju inte sluta skratta åt :p http://www.youtube.com/watch?v=miXjWN7MSrM&NR
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Farrix
·
Övr. Hund Blev förvånad i helgen då jag fick höra av en person att han skulle få hem en blandrasvalp mellan karelare-finnspets och den är...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Den som inte tror på det kan kolla in dom här bilderna! :rofl: :rofl: :rofl: :D
Svar
18
· Visningar
2 446
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka