Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var inne på SKK´s hemsida och såg att man kunde söka efter hundar på deras ID-nummer eller chipnummer, går det att söka även utan denna...
Svar
6
· Visningar
3 112
Senast: Sholeh
·
Övr. Hund ett litet utdrag ur familjealbumet från Lilleman. Pappa ligger o inväntar kommando. Pappa i rofas. Pappa angriper tungt. Pappa i...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Ännu mer valptjat från mig... Om fyra veckor får vi troligtvis hem en liten cockerspanielflicka på åtta veckor, som ska bli vår nya...
Svar
2
· Visningar
2 286
Senast: ako
·
Övr. Hund Bokstavligt talat. Var precis ute på balkongen och hör att det smäller, kikar ut och ser att det smälls raketer för fullt. Blir så jävla...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Sholeh
·
Övr. Hund Var till veterinären för en vecka sedan för att tappa ut min tiks blodöra. Efteråt spruta de in cortison i örat på henne. Efter ett...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Tydligen är det inte bara matte som blir tjock och lat av att ligga hemma sjuk. Kolla in henne. Hon ser inte bara fet ut, utan riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Kakis
·
H
Övr. Hund Hittade denna annons ikväll. En "seriös" blandis uppfödare. Intressant läsning ialla fall.:angel: http://hundensskold.dinstudio.se/
2
Svar
23
· Visningar
1 868
Senast: martha
·
Övr. Hund NI som håller på med både hästar och hundar, vilken sport och vilka djur ligger er närmast om hjärtat? Om ni var tvungna att välja...
2
Svar
27
· Visningar
1 726
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Jag är ruskigt sugen på skaffa en liiten hund. ;) Men nu är mitt problem att min pojkvän är ruskigt allergisk. Finns det någon...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: Sony
·
M
Övr. Hund Min vovve har ett annorlunda sätt att hantera maten på.. Nån annan hund som gör liknande? :D
Svar
13
· Visningar
1 062
Senast: nyponros
·
B
Övr. Hund Ska köpa klippmaskin. Men jag har inte koll på vilka som är bra. Det är en Lagott som ska klippas. Har ni några tips ?
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu har jag ju bara haft en omplacering så jag har aldrig upplevt valpstadiet själv. Men vad jag har lärt mig så ska en hund som...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: PIRU
·
C
Övr. Hund Vad brukar det kosta att göra ovanstående..? Ungefär alltså:)
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Copydrew
·
Övr. Hund jag brukar gnälla på fördomsfulla människor. det är dåligt med fördomar. visst kan man känna på sig att det är något lurt med vissa...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Novelette
·
E
Övr. Hund Har ni sett vår Tibetanskespaniel Bamze ?? Vår lille kille försvann den 31/10 ifrån sitt hem i Löddeköpinge. Han lyssnar till namnet...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: martha
·
Övr. Hund Förra veckan stannade det ett par i sin nya fina volvo utanför jobbet. Frun tog sin väska från baksätet medans mannen gick för att...
Svar
16
· Visningar
1 215
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund Min lilla rottweiler valp 5 månader Har i dag spårat. Vi la ett spår på ca 200 m ganska lätt lite sig sag. Jag gick ut och satte...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund har ni några ideer till lekar som ger hundarna stimulans inomhus? har aktivitetsbollar men jag behöver mer att jobba med. vi är ute...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Tänkte starta en liten undersökning där vi får veta vilken ras som är populärast, och om det stämmer med den vanliga 3-i-top listan. När...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
9 277
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Nu är jag nyfiken på hur ni såg ut i början på er hundkarriär! Nu menar jag inte bara ett kort taget första tävlingen eller så. Utan i...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: syrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp